КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» факультету хімічних та біофармацевтичних технологій (ДВСПП)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Технологічні особливості переробки полімерів різної хімічної природи.

Тип модуля: вільного вибору студентів.

Семестри: 5,6,7,8.

Обсяг модуля: загальна кількість годин – 540; кількість кредитів ЄКТС – 18.

Результати навчання:

знати: теоретичні та практичні питання процесів переробки полімерів у вироби з заданим комплексом властивостей, технологію та обладнання виготовлення пластикової упаковки; виготовлення полімерної плівки;

вміти: розбиратись в апаратурному оформлення технологічних процесів; користуватись  технологічними термінами та поняттями, виконувати розрахунки, пов’язані з витратами полімерів та допоміжних хімічних матеріалів, здійснювати розрахунки матеріального балансу різних типів технологічних процесів, моделювати хіміко-технологічні процеси одержання полімерних композиційних матеріалів в умовах науково-дослідної або проектної установи, виробництва для розробки технічного завдання, технологічного процесу, застосувати знання технології виготовлення пластикової упаковки, будувати технологічні схеми переробки різних видів полімерів, оцінювати ефективність виконання технологічних процесів і операцій.

Програмні результати навчання: ПРН 2, ПРН 13, ПРН 8.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): загальна та неорганічна хімія, фізика і хімія полімерів, техно-хімічний контроль переробки полімерів, загальна хімічна технологія, технологія та устаткування переробки полімерів.

Зміст навчального модуля: класифікація наповнювачів та складових полімерних композицій, моделювання складу компонентів полімерних сумішей, класифікація пігментів та барвників для полімерних композиційних матеріалів.

Види навчальних занять:  лекції, лабораторні, консультації.

Форми навчання: денна, заочна.

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстративний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний (усне опитування), письмовий (індивідуальні  завдання, задачі, звіти по лабораторних роботах), тестовий, лабораторний.

Форми підсумкового контролю: залік ( семестри: 5,6,7,8).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, вправи, перелік питань, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.

Мова навчання:  українська.