КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» факультету хімічних та біофармацевтичних технологій (ДВСПП)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Гігієна та санітарія.

Тип модуля:  вільного вибору студента.

Семестр:  8.

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.

Результати навчання:

знати: найважливіші основи гігієни та санітарії на підприємствах; характер та ступінь впливу на організм людини основних факторів навколишнього середовища, соціальних умов та виробничої діяльності; принципи та методи раціональної організації санітарно-протиепідемічного режиму на підприємствах та контролю за його виконанням;

вміти: складати рекомендації щодо організації контролю санітарно-гігієнічного режиму; самостійно планувати, будівництво та експлуатацію підприємств згідно з діючими державними гігієнічними вимогами та нормами санітарно-гігієнічного та протиепідемічного контролю;

володіти навичками: дотримання санітарно-гігієнічних вимог до технологічних процесів;

здатен продемонструвати: знання основ санітарного законодавства та санітарних правил.

Програмні результати навчання:ПРН2, ПРН9.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): біохімія, загальна біотехнологія, загальна мікробіологія та вірусологія, екологічна біотехнологія, органічна хімія.

Зміст навчального модуля: Визначення гігієни як науки. Санітарія як розділ гігієни. Виробничий мікроклімат. Гігієнічні основи благоустрою виробничих приміщень. Основи промислової токсикології. Вода та її гігієнічне значення. Бактеріальне забруднення повітряного середовища виробничих приміщень. Промислова санітарія. Гігієна праці та оздоровчі заходи на підприємствах.

Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.

Форма навчання:  денна, заочна.

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, метод проблемного викладання, дослідницький.

Методи контролю: усний (усне опитування), письмовий (індивідуальні завдання, задачі,  тестовий.

Форми підсумкового контролю: залік (семестр 8).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальне завдання, тести, питання для поточного і підсумкового контролю.

Мова навчання: українська.