КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» факультету хімічних та біофармацевтичних технологій (ДВСПП)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Апаратурне обладнання хімічних та електрохімічних виробництв і основи його проектування та виготовлення.

Тип модуля: вільного вибору студента.

Семестри:  7, 8.

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 270, кількість кредитів ЄКТС – 9.

Результати навчання:

знати: побудову технологічних схем в електрохімічних виробництвах продуктів хімічної промисловості, сучасні апарати, принцип їх дії;

вміти: приймати технологічні рішення при побудові типових процесів електрохімічних виробництв, налагоджувати технологічні лінії електрохімічних виробництв;

володіти навичками: проектування і організації проектних робіт та принципів компонування технологічного обладнання.

Програмні результати навчання: ПРН 10, ПРН 14, ПРН 16.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): загальна та неорганічна хімія, фізика, процеси та апарати хімічних виробництв, загальна хімічна технологія, контроль та управління хіміко-технологічними процесами, екологія.

Зміст навчального модуля: Структура хімічних та електрохімічної галузі. Послідовність проектних та конструктивних рішень. Головні співвідношення та формули в проектуванні.

Приклади проектування електрохімічних підприємств та попередні розрахунки. Поняття виробничих потужностей. Умови обрання типів технологій. Основні типи акумуляторних

систем. Стрічкові електролізери та визначення їх типів. Складання виробничих програм, особливості проектування виробництва. Класифікація. електрохімічних пристроїв. Хімічні джерела струму. Гальванотехнічні процеси. Мембранні процеси. Робота з технічними документами та монтаж обладнання. Технологічні схеми проектування елементів.

Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.

Форми  навчання:  денна, заочна.

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий.

Форми підсумкового контролю: екзамен (8 семестр)

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань для модульного та підсумкового контролю.

Мова навчання: українська.