Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» факультету хімічних та біофармацевтичних технологій (ДВСПП)
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Хімія високомолекулярних сполук.
Тип модуля: вільного вибору студентів.
Семестри: 5.
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 270; кількість кредитів ЄКТС – 9.
Результати навчання:
знати: будову та властивості різних полімерних матеріалів; методи синтезу та модифікації полімерів, зв'язок між хімічною будовою, структурою і фізичними властивостями полімерів, теплофізичні властивості полімерів;
вміти: оцінювати властивості полімерів за їх природою і структурою; визначати походження та структуру полімерів; методом віскозиметрії визначати молекулярну масу полімерних зразків; ідентифікувати горючість полімерних матеріалів; застосовувати на практиці методи розпізнавання полімерних матеріалів; обирати оптимальні методи оцінки фізико-механічних та реологічних властивостей полімерів; застосовувати методи захисту полімерів від термоокислювального старіння та фотодеструкції.
Програмні результати навчання: ПРН 2, ПРН 5, ПРН 16.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): загальна та неорганічна, техно-хімічний контроль виробництва полімерних матеріалів, контроль виробництва хімічних волокон, органічна хімія.
Зміст навчального модуля: методи синтезу та хімічної модифікації для одержання полімерів, класифікація полімерів, синтез полімерів, агрегатні і фазові стани полімерів, фізичні стани полімерів, основні характеристики міцності полімерів, класифікація полімерів, полімерне матеріалознавство, термо- та фотодеструкція полімерів, горіння полімерних матеріалів, тертя та зношування полімерних матеріалів, фактори старіння полімерів.
Види навчальних занять: лекція, практичне, лабораторне, консультація.
Форми навчання: денна, заочна.
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстративний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.
Методи контролю: усний (усне опитування), письмовий (індивідуальні завдання, задачі, звіти по лабораторних роботах), тестовий, лабораторний.
Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 5).
Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, вправи, перелік питань, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.
Мова навчання: українська.