КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» факультету хімічних та біофармацевтичних технологій (ДВСПП)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Хімія високомолекулярних сполук.

Тип модуля: вільного вибору студентів.

Семестри: 5.

Обсяг модуля: загальна кількість годин – 270; кількість кредитів ЄКТС – 9.

Результати навчання:

знати: будову та властивості різних полімерних матеріалів; методи синтезу та модифікації полімерів, зв'язок між хімічною будовою, структурою і фізичними властивостями полімерів, теплофізичні властивості полімерів;

вміти: оцінювати властивості полімерів за їх природою і структурою; визначати походження та структуру полімерів; методом віскозиметрії визначати молекулярну масу полімерних зразків; ідентифікувати горючість полімерних матеріалів; застосовувати на практиці методи розпізнавання полімерних матеріалів; обирати оптимальні методи оцінки фізико-механічних та реологічних властивостей полімерів; застосовувати методи захисту полімерів від термоокислювального старіння та фотодеструкції.

Програмні результати навчання: ПРН 2, ПРН 5, ПРН 16.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): загальна та неорганічна, техно-хімічний контроль виробництва полімерних матеріалів, контроль виробництва хімічних волокон, органічна хімія.

Зміст навчального модуля: методи синтезу та хімічної модифікації для одержання полімерів, класифікація полімерів, синтез полімерів, агрегатні і фазові стани полімерів, фізичні стани полімерів, основні характеристики міцності полімерів, класифікація полімерів, полімерне матеріалознавство, термо- та фотодеструкція полімерів, горіння полімерних матеріалів, тертя та зношування полімерних матеріалів, фактори старіння полімерів.

Види навчальних занять:  лекція, практичне, лабораторне, консультація.

Форми навчання: денна, заочна.

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстративний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний (усне опитування), письмовий (індивідуальні  завдання, задачі, звіти по лабораторних роботах), тестовий, лабораторний.

Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 5).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, вправи, перелік питань, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.

Мова навчання:  українська.