Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «магістр» освітньо-професійної програми
ТЕХНОЛОГІЯ ТА ЕКСПЕРТИЗА ШКІРИ І ХУТРА
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Проектування та реконструкція підприємств галузі.
Тип модуля: обов’язковий.
Семестр 1.
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 90; кількість кредитів ЄКТС – 3.
Результати навчання:
знати: основні положення загальної хімічної технології та схеми виробництва; методики і регламенти виробництва різних видів шкіри та хутра, устаткування і засоби механізації та автоматизації на підприємствах галузі; основи будівельної справи і санітарні норми;
вміти: вибирати технологічні схеми та виробниче устаткування; підбирати найбільш ефективну методику виробництва для випуску заданого виду шкіри та хутра;обґрунтовувати вибір сировини, методики та устаткування для виробництва заданого виду продукції;
володіти навичками: складання технологічних схем виробничих процесів; виконувати технологічні розрахунки, визначати основні техніко-економічні показники підприємства; проектування та реконструкції підприємств галузі;
здатен продемонструвати: пошук сучасних хімічних матеріалів і технологій; виконання розрахунків матеріально-технологічного балансу основного і допоміжного виробництва; знання та використання програмного забезпечення для технологічних розрахунків та оформлення технічної документації.
Програмні результати навчання: ПР1, ПР2, ПР7, ПР12, ПР13, ПР15.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): охорона праці в галузі та цивільний захист, сучасні напрями розвитку шкіряно-хутрового виробництва.
Зміст навчального модуля: Проектування технології виробництва, вибір сучасного технологічного обладнання та засобів механізації і автоматизації, виконання розрахунків виробничої програми, устаткування, витрат матеріальних і енергетичних ресурсів в основному та допоміжному виробництві, компонування обладнання у прив’язці до будівельних нормативів.
Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.
Форми навчання: денна, заочна.
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.
Методи контролю: усний (опитування), письмовий (письмові завдання), тестовий.
Форми підсумкового контролю: залік.
Засоби діагностики успішності навчання: тести, питання для усного опитування, завдання для контрольної роботи, індивідуальне завдання, питання для підсумкового контролю.
Мова навчання: українська.