Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «магістр» освітньо-професійної програми
ТЕХНОЛОГІЯ ТА ЕКСПЕРТИЗА ШКІРИ І ХУТРА
ОПИС МОДУЛЯ
Назва модуля: Сучасні напрямки розвитку шкіряно-хутрового виробництва.
Тип модуля: обов’язковий.
Семестри: 1, 2.
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 450; кількість кредитів ЄКТС – 15.
Результати навчання:
знати: сучасні уявлення про білкові речовини шкур тварин та способи їх обробки, шляхи збереження якості продукції;
вміти: визначати напрями удосконалення існуючих технологій виробництва шкіряних та хутрових матеріалів; реалізовувати технологічні завдання у технічних рішеннях;
володіти навичками: аналізу та узагальнення наукових досліджень проекологічного характеру;
здатен продемонструвати: науковий світогляд про досягнення технології обробки сировини у напрямі ресурсозбереження; уміння самостійно визначати напрями удосконалення існуючих технологій виробництва шкіряних та хутрових матеріалів.
Програмні результати навчання: ПРН2; ПРН13.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): методологія сучасних наукових досліджень з основами інтелектуальної власності; охорона праці в галузі та цивільний захист; технічне регулювання у шкіряно-хутровій галузі; інноваційні технології виробництва шкіри та хутра; переробка відходів шкіряно-хутрового виробництва.
Зміст навчального модуля: Сучасний стан та перспективи розвитку шкіряно-хутрового виробництва. Сучасні уявлення про білкові речовини шкур тварин та способи їх обробки. Сучасні тенденції в галузі технологій виробництва натуральних шкіри та хутра. Дослідження хімічних матеріалів нового покоління з метою створення енерго-, ресурсоощадних та екологічно орієнтованих технологій.
Види навчальних занять: лекція, практичне, лабораторне, консультація.
Форми навчання: денна, заочна.
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний (застосовується на лекціях та при самостійній роботі студентів), репродуктивний (застосування правил та законів при підготовці до практичних і лабораторних занять), метод проблемного викладання, дослідницький (при роботі студентів на лабораторних заняттях).
Методи контролю: усний, письмовий, лабораторний, тестовий.
Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 1), залік (семестр 2).
Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань та комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.
Мова навчання: українська.