Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «магістр» освітньо-професійної програми
ТЕХНОЛОГІЯ ТА ЕКСПЕРТИЗА ШКІРИ І ХУТРА
ОПИС МОДУЛЯ
Назва модуля: Переддипломна практика.
Тип модуля: обов’язковий.
Семестри: 3.
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 270; кількість кредитів ЄКТС – 9.
Результати навчання:
знати: предмет діяльності – відповідну дисципліну професійно орієнтованого циклу підготовки освітньої програми «Технологія та експертиза шкіри і хутра»; принципи систематизації інформації в межах обраної дисципліни за окремими темами згідно з робочою програмою курсу у вигляді опорних конспектів лекційних занять та методичних розробок для проведення практичних чи лабораторних занять;
вміти: сформувати план науково-дослідної роботи на задану тематику; розробити та обґрунтувати план експерименту; передавати інформацію студентській аудиторії шляхом проведення лекційних, практичних та лабораторних занять згідно з графіком навчального процесу та розробки комплексу навчально-методичного забезпечення відповідної дисципліни, з урахуванням організації самостійної роботи студентів;
володіти навичками: визначати структуру та логіку майбутньої магістерської роботи; поглиблення зв’язку теоретичних знань з реальним педагогічним процесом, використання їх для розв’язання конкретних навчальних і виховних завдань, формування у студентів уміння і навичок педагогічної діяльності;
здатен продемонструвати: уміння розв’язувати проблеми в академічних умовах, аналізувати отримані результати.
Програмні результати навчання: ПРН2, ПРН8, ПРН11, ПРН16.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): ділова іноземна мова; проектування та реконструкція підприємств галузі; сучасні напрями розвитку шкіряно-хутрового виробництва.
Зміст навчального модуля: аналіз опрацьованого наукового матеріалу відповідно до теми дипломного проекту або роботи; висновки й пропозиції щодо доцільності виконання науково-дослідної роботи певної тематики; педагогічна частина практики.
Види навчальних занять: консультація.
Форми навчання: денна, заочна.
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький.
Методи контролю: усний, письмовий.
Форми підсумкового контролю: залік (семестр 3).
Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, щоденник і звіт з практики.
Мова навчання: українська.