Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «магістр» освітньо-професійної програми
ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОХІМІЯ ТА ЕЛЕКТРОХІМІЧНА ЕНЕРГЕТИКА
ОПИС МОДУЛЯ
Назва модуля: Альтернативні електрохімічні системи.
Тип модуля: обов’язковий.
Семестри: 1
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 360; кількість кредитів ЄКТС – 12.
Результати навчання:
знати: основні принципи роботи, електродні процеси, конструктивні та технологічні особливості хімічних джерел струму різних електрохімічних систем, а також газових сенсорів для забезпечення екобезпеки; основні досягнення в галузі розробки електрохімічних системам і технологій, а також їх використання в промисловості, охороні довкілля і енергетиці; принципи роботи з науковою літературою, особливості підготовки та проведення хімічного експерименту;
вміти: активно користуватись знаннями, отриманими при вивченні курсу електрохімічної енергетики та екобезпеки, а саме - робити обґрунтований вибір та розрахунки хімічних джерел струму відповідної електрохімічної системи, конструкції та технології в залежності від потреб споживача; активно користуватись знаннями, отриманими при вивченні курсу, в подальшій науковій або виробничої діяльності, подати завершену роботу у вигляді наукового звіту та доповіді на наукову конференцію.
Програмні результати навчання: ПРН 2, ПРН 3, ПРН 13.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): Загальна та неорганічна хімія, фізика, Органічна хімія, Аналітична хімія, Фізична та колоїдна хімія, Екологія, Електрохімія, Процеси та апарати хімічних технологій, Загальна хімічна технологія.
Зміст навчального модуля: нові катодні, анодні матеріали та електроліти для ЛІА. Електропровідні та зв’язуючі домішки. Електронно-провідні полімери. Нові електрохімічні системи для електрохімічних конденсаторів. Нові електрохімічні системи для напівметалевих батарей та паливних елементів.
Види навчальних занять: лекція, лабораторне, консультація.
Форми навчання: денна, заочна.
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, метод проблемного викладання.
Методи контролю: усний, письмовий, тестовий.
Форми підсумкового контролю: іспит.
Засоби діагностики успішності навчання: завдання для контрольної роботи, індивідуальне завдання, звіти з лабораторних занять, тести, питання для поточного і підсумкового контролю.
Мова навчання: українська.