КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» факультету економіки та бізнесу (ДВСПП)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва модуля:  Поведінка споживача.

Тип модуля:  вільний вибір студента.

Семестри: 6.

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 120; кількість кредитів ЄКТС – 4.

Результати навчання:

знати: сутність поведінки споживача; типи світоглядів, що впливають на споживчу поведінку; мікроекономічний підхід до моделювання поведінки споживачів; психологічний підхід до вивчення поведінки споживачів, аналіз теорії реакції на подразнюючий фактор, характеристика теорії пізнання, психоаналітична теорія мислення; соціологічні та інтегровані підходи до вивчення поведінки споживачі, модель Веблена; поняття «культури» та «субкультури» як найбільш сильних факторів впливу на поведінку споживача; вплив соціальних факторів на поведінку споживача;       вплив сім’ї (родини) на рішення про купівлю; процес прийняття рішень індивідуальним споживачем; процес прийняття рішень індустріальним споживачем; маркетингові інструменти впливу на поведінку споживачів;

вміти: оцінювати сукупну та граничну корисність певних видів товару для окремого споживача; визначати вибір споживача з урахуванням бюджетного обмеження; загальний ефект зміни обсягу споживання в результаті зміни ціни на товар; оцінювати альтернативи при прийнятті рішення про купівлю за компенсаційним правилом; за лексикографічним  правилом; оцінювати задоволеність споживача товаром в цілому, та за окремими атрибутами.

Програмні результати навчання: ПРН 3, ПРН 4, ПРН 7, ПРН 8, ПРН 11, ПРН 15, ПРН 20, ПРН 22.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): маркетинг, статистика.

Зміст навчального модуля: Сутність споживчої поведінки. Фактори впливу на поведінку споживача. Поведінка споживача в умовах економічного обміну. Поняття, структура і сутність поведінки споживачів. Фактори зовнішнього впливу на поведінку споживачів. Фактори внутрішнього впливу на поведінку споживачів. Процес прийняття рішення про покупку. Методи дослідження поведінки споживача. Процес прийняття рішень індивідуальним споживачем. Процес прийняття рішень індустріальним споживачем. Маркетингові інструменти впливу на поведінку споживачів. Поведінкова реакція покупців. Кількісні дослідження поведінки споживачів. Якісні дослідження поведінки споживачів.

Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.

Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний.

Форми підсумкового контролю:  екзамен (семестр 6).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.

Мова навчання:  українська.