КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» факультету економіки та бізнесу (ДВСПП)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва модуля: Психологія реклами.

Тип модуля:  вільний вибір студента.

Семестр: 7.

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 120; кількість кредитів ЄКТС – 4.

Результати навчання:

знати: сутність поведінки споживача; мікроекономічний підхід до моделювання поведінки споживачів; психологічний підхід до вивчення поведінки споживачів, аналіз теорії реакції на подразнюючий фактор, характеристика теорії пізнання, психоаналітична теорія мислення;  маркетингові інструменти впливу на поведінку споживачів; основні риси реклами як процесу спрямованого впливу на людей; основні способи формування образу товару; методи психологічного впливу; закони людського сприйняття; види споживчих потреб та теорії мотивації поведінки споживачів; особливості мотиваційної психології споживачів в рекламній практиці; психологічні аспекти розробки рекламних текстів; способи оцінки ефективності психологічного впливу реклами на споживача;

вміти: оцінювати сукупну та граничну корисність певних видів товару для окремого споживача; визначати вибір споживача з урахуванням бюджетного обмеження; визначати загальний ефект зміни обсягу споживання в результаті зміни ціни на товар; оцінювати альтернативи при прийнятті рішення про купівлю за компенсаційним правилом; оцінювати альтернативи при прийнятті рішення про купівлю за лексикографічним  правилом; оцінювати задоволеність споживача товаром в цілому, та за окремими атрибутами; застосовувати різноманітні типи психологічних впливів у рекламній діяльності;  оцінювати психологічну ефективність реклами та розробляти заходи, спрямовані на її підвищення;

Програмні результати навчання: ПРН 3, ПРН 4, ПРН 7, ПРН 8, ПРН 11, ПРН 15, ПРН 20, ПРН 22/

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): маркетинг.

Зміст навчального модуля: Поведінка споживача в умовах економічного обміну. Поняття, структура і сутність поведінки споживачів. Фактори зовнішнього впливу на поведінку споживачів. Фактори внутрішнього впливу на поведінку споживачів. Процес прийняття рішень споживачем. Рекламна діяльність та її психологічні аспекти. Психологічні процеси, що забезпечують сприйняття реклами. Реклама як спосіб психологічного впливу на споживача. Сугестивний і маркетинговий підходи в рекламній діяльності. Ефективність психологічного впливу реклами на споживача/

Види навчальних занять: лекція, практичне,  консультація.

Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний.

Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 7).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, вправи, перелік питань, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.

Мова навчання: українська.