КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» факультету економіки та бізнесу (ДВСПП)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва модуля: Інтернет-маркетинг.

Тип модуля: вільного вибору студента.

Семестр: 8.

Обсяг модуля: загальна кількість годин – 90;  кількість кредитів ЄКТС – 3.

Результати навчання:

знати: принципи Інтернет маркетингу – інформаційного, аналітичного та методологічного супроводу підприємницької діяльності в мережі Інтернет; сферу планування маркетингової діяльності в мережі Інтернет;

вміти: самостійно розробити програми просування підприємств та їх товарів в мережі Інтернет; працювати з маркетинговими базами даних в Інтернет та ефективно використовувати отриману інформацію; обирати методи просування підприємства в Інтернет; проектувати діяльності у сфері Інтернет-маркетингу; використовувати глобальний інформаційний простір задля пошуку потрібної інформації, розміщення власної інформації в Інтернет та розв’язання маркетингових завдань за його допомогою.

Програмні результати навчання: ПРН 3, ПРН 4, ПРН 7, ПРН 8, ПРН 11, ПРН 15, ПРН 20, ПРН 21.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): маркетинг, інформаційні системи та технології в економіці.

Зміст навчального модуля: Формування Інтернет-маркетингу. Пошук маркетингової інформації у віртуальному середовищі. Аудиторія Інтернету. Стратегічні рішення в Інтернет-маркетингу. Маркетингова товарна політика в Інтернеті. Маркетингова цінова та збутова політика в Інтернеті. Маркетингова комунікативна політика в Інтернеті. Ефективність маркетингової діяльності в Інтернеті. Основи Веб-аналітики в системі Інтернет-маркетингу.

Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.

Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний, графічний.

Форми підсумкового контролю: залік (семестр 8).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.

Мова навчання: українська.