Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «магістр» факультету економіки та бізнесу (ДВСПП)
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Управління туристичною фірмою.
Тип модуля: вільного вибору студента.
Семестр 1.
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 120; кількість кредитів ЄКТС – 4.
Результати навчання:
знати: сутність менеджменту в туризмі та основи системного управління в туристичному бізнесі; функції, принципи та основні методи менеджменту та їх особливості в туризмі; особливості організації роботи на підприємствах туризму;
вміти: розробляти місію та цілі підприємства туристичного сервісу; аналізувати вплив макросередовища на діяльність туристичної фірми; аналізувати фактори зовнішнього та внутрішнього середовища туристичної фірми; складати положення про відділи та служби підприємств сфери туризму та посадові інструкції для працівників; формувати організаційні структури управління різних типів для підприємств туристичного сервісу; оцінювати ефективність структур управління; укладати статут для підприємства туристичного сервісу; мотивувати працівників туристичної фірми; контролювати діяльність туристичної фірми; оцінювати ефективність управлінських рішень в туризмі; керувати комунікаційними процесами туристичної фірми; оцінювати ефективність менеджменту туристичної фірми; визначати показники економічної та соціальної ефективності менеджменту туристичних підприємств.
Програмні результати навчання: ПРН.01, ПРН.04, ПРН.08, ПРН.15.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): ділова іноземна мова, методологія сучасних наукових досліджень з основами інтелектуальної власності, глобальна економіка, управління бізнес-проектами, міжнародний туризм, рекреалогія,
зовнішньоекономічна політика, мережевий бізнес у туризмі, технології партнерства бізнесі, курортний туроперейтинг, кон’юнктура світових ринків.
Зміст навчального модуля: Туристичне підприємство у народногосподарському комплексі. Сутність і зміст менеджменту туризму. Історичні та сучасні інструменти управління. Еволюція менеджменту туризму. Система менеджменту в туризмі. Керуюча підсистема (суб’єкт) управління в туризмі. Об’єкт управління в туризмі. Туристичні організації як об’єкт управління. Управління внутрішнім і зовнішнім середовищем у туризмі. Сукупність і взаємний зв'язок функцій менеджменту. Система методів менеджменту та їх взаємозв’язок. Комунікаційний процес в управлінні туристичною діяльністю. Стиль керівництва і управлінські рішення в туризмі. Сучасні технології управління колективами в туризмі. Ефективний менеджмент-управління орієнтоване на клієнта.
Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.
Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.
Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний.
Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 2).
Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань та комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.
Мова навчання: українська.