КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «магістр» факультету економіки та бізнесу (ДВСПП)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Управління туристичною фірмою.

Тип модуля:  вільного вибору студента.

Семестр 1.

Обсяг модуля: загальна кількість годин – 120; кількість кредитів ЄКТС – 4.

Результати навчання:

знати: сутність менеджменту в туризмі та основи системного управління в туристичному бізнесі; функції, принципи та основні методи менеджменту та їх особливості в туризмі; особливості організації роботи на підприємствах туризму;

вміти: розробляти місію та цілі підприємства туристичного сервісу; аналізувати вплив макросередовища на діяльність туристичної фірми; аналізувати фактори зовнішнього та внутрішнього середовища туристичної фірми; складати положення про відділи та служби підприємств сфери туризму та посадові інструкції для працівників; формувати організаційні структури управління різних типів для підприємств туристичного сервісу; оцінювати ефективність структур управління; укладати статут для підприємства туристичного сервісу; мотивувати працівників туристичної фірми; контролювати діяльність туристичної фірми; оцінювати ефективність управлінських рішень в туризмі; керувати комунікаційними процесами туристичної фірми; оцінювати ефективність менеджменту туристичної фірми; визначати показники економічної та соціальної ефективності менеджменту туристичних підприємств.

Програмні результати навчання: ПРН.01, ПРН.04, ПРН.08, ПРН.15.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): ділова іноземна мова, методологія сучасних наукових досліджень з основами інтелектуальної власності, глобальна економіка, управління бізнес-проектами, міжнародний туризм, рекреалогія,

зовнішньоекономічна політика, мережевий бізнес у туризмі, технології партнерства  бізнесі, курортний туроперейтинг, кон’юнктура світових ринків.

Зміст навчального модуля: Туристичне підприємство у народногосподарському комплексі. Сутність і зміст менеджменту туризму. Історичні та сучасні інструменти управління. Еволюція менеджменту туризму. Система менеджменту в туризмі. Керуюча підсистема (суб’єкт) управління в туризмі. Об’єкт управління в туризмі. Туристичні організації як об’єкт управління. Управління внутрішнім і зовнішнім середовищем у туризмі. Сукупність і взаємний зв'язок функцій менеджменту. Система методів менеджменту та їх взаємозв’язок. Комунікаційний процес в управлінні туристичною діяльністю. Стиль керівництва і управлінські рішення в туризмі. Сучасні технології управління колективами в туризмі. Ефективний менеджмент-управління орієнтоване на клієнта.

Види навчальних занять: лекція, практичне,  консультація.

Форми навчання:  денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний.

Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 2).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань та комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.

Мова навчання:  українська.