КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «магістр» факультету економіки та бізнесу (ДВСПП)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Мережевий бізнес у туризмі.

Тип модуля:  вільного вибору студента.

Семестр 2.

Обсяг модуля: загальна кількість годин – 120; кількість кредитів ЄКТС – 4.

Результати навчання:

знати: сутність та зміст інтернет-технологій в туризмі; базові поняття електронної комерції та її види; технологію створення туристичного інтернет-продукту та формування його асортименту; туристичні бізнес-ресурси та представництва туристичних фірм; правила та порядок функціонування інтернет-ринку інформаційнх ресурсів у туризмі; страхове, грошово-фінансове, юридичне, консультаційне та освітнє забезпечення туристичного бізнесу; особливості прийняття управлінських рішень для розробки інтернет-проектів туристичного бізнесу.

вміти: підбирати та застосовувати інтенет-технології в туристичній діяльності; створювати туристичний інтернет-продукт та формувати його асортимент; використовувати комп'ютер для розробки туристичного інтернет-продукту та формування його асортименту з метою планування, управління, контролю, роботи та налаштування в різних типах інформаційних систем, застосування та інтеграції новітніх інформаційних технологій в процеси управління та прийняття рішень на туристичних фірмах; використовувати туристичні бізнес-ресурси та представництва туристичних фірм для  встановлення та підтримки взаємовідносини з іншими організаціями та з метою розробки інтернет-проектів туристичного бізнесу; донести до зацікавлених осіб інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду з розробки туристичного інтернет-продукту; розробляти туристичну інтернет-рекламу; розробляти інтернет-проекти туристичного бізнесу та визначати ефективність їх реалізації; приймати управлінські рішення для розробки інтернет-проектів туристичного бізнесу.

Програмні результати навчання: ПРН 13, ПРН 16, ПРН 22, ПРН 23.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): ділова іноземна мова, методологія сучасних наукових досліджень з основами інтелектуальної власності, глобальна економіка, управління бізнес-проектами, міжнародний туризм, рекреалогія, зовнішньоекономічна політика, управління туристичною фірмою, технології партнерства  бізнесі, курортний туроперейтинг, кон’юнктура світових ринків.

Зміст навчального модуля: Інтернет та його можливості. Інтернет-технології в туризмі. Поняття електронної комерції та її види. Інтернет-ринок інформаційних ресурсів у туризмі. Туристичні кластери. Технологія створення туристичного інтернет-продукту та формування його асортименту. Туристичні бізнес-ресурси та представництва туристичних фірм. Туристична інтернет-реклама. Інтернет-забезпечення туристичного бізнесу. Ефективність інтернет-проектів туристичного бізнесу.

Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний.

Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 2).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань та комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.

Мова навчання:  українська.