Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «магістр» факультету економіки та бізнесу (ДВСПП)
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Кон’юнктура світових ринків.
Тип модуля: вільного вибору студента.
Семестр: 2.
Обсяг модуля: загальна кількість годин –120; кількість кредитів ЄКТС – 4.
Результати навчання:
знати: загальнотеоретичні основи дисципліни; методологію кон’юнктурних досліджень; основні форми прояву ринкової кон’юнктури; методику проведення кон’юнктурного аналізу ринкового середовища; основні чинники, що впливають на динаміку ринкової кон’юнктури;
вміти: визначити цілі кон’юнктурного аналізу; розробляти програму дослідження кон’юнктури ринку; виділяти основні кон’юнктурно утворюючі фактори досліджуваного ринку; прогнозувати динаміку ринкової кон’юнктури, використовуючи різні методи прогнозування; визначити головні конкурентні переваги фірми в існуючому кон'юнктурному середовищі; виробляти рекомендації для розроблення й обґрунтування цінової політики фірми як на внутрішньому, так і на зовнішньому товарних ринках;
здатен продемонструвати: розуміння особливостей кон’юнктурного аналізу та його етапи;
володіти: системними, комплексними знаннями та навичками в проектуванні , плануванні та організації кон’юнктурного аналізу; основними методами дослідження формування попиту на світових ринках.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): ділова іноземна мова, методологія сучасних наукових досліджень з основами інтелектуальної власності, глобальна економіка, управління бізнес-проектами, міжнародний туризм, рекреалогія, зовнішньоекономічна політика, мережевий бізнес у туризмі, управління туристичною фірмою, технології партнерства у бізнесі, кон’юнктура світових ринків.
Зміст навчального модуля: Сутність, умови формування та чинники розвитку економічної кон'юнктури. Система ціноутворення і види ринкових цін. Регулювання цін. Аналіз і прогноз кон'юнктури ринку. Тенденції розвитку і особливості формування кон'юнктури і цін світових галузевих і сегментних ринків.
Форми навчання: денна, заочна, заочно-дистанційна.
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький.
Методи контролю: усний (опитування), письмовий (практичні завдання, задачі, контрольна робота), тестовий.
Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 2).
Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань та комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.
Мова навчання: українська.