Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми
ТУРИСТИЧНИЙ БІЗНЕС
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Організація туризму.
Тип модуля: обов’язковий.
Семестри: 5, 6.
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 300; кількість кредитів ЄКТС – 10.
Результати навчання:
знати понятійний апарат в сфері туризму; основні види туризму, турів, типи туристів та класів туристичного обслуговування; основи організації туристичного бізнесу, адміністративно-управлінського механізму регулювання господарської діяльності в сфері туризму; основи правового регулювання туристичної діяльності в Україні;
вміти:застосовувати складові механізму управління туристичною сферою з максимальним результатом; застосовувати нові форми та методи обслуговування в туризмі при формуванні тривалих міждержавних та внутрішніх зв’язків; розробляти та обґрунтовувати основні напрями удосконалення та підвищення ефективності організації роботи суб’єктів туристичної індустрії; формувати концепцію створення та забезпечення роботи туристичного підприємства.
Програмні результати навчання: ПРН 5, ПРН 10, ПРН 16, ПРН 21.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити):
економічна теорія; макроекономіка; мікроекономіка; вища та прикладна математика; інформаційні системи та технології в економіці; безпека життєдіяльності та цивільний захист; державне та регіональне управління; туристичне країнознавство; географія туризму; економічна ефективність діяльності туристичних підприємств.
Зміст навчального модуля: Функції туризму, умови та фактори його розвитку. Організація ринку туристичних послуг. Класифікації в туризмі. Міжнародні, регіональні та національні показники розвитку сфери туризму. Історичні передумови виникнення та розвитку туристичної системи України. Світова туристична політика та роль ВТО у її формуванні. Туристична політика України на сучасному етапі. Механізм державного регулювання туризму. Порядок ліцензування туристичної діяльності та сертифікації туристичних послуг.
Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.
Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.
Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний.
Форми підсумкового контролю: залік (семестр 5), екзамен (семестр 6).
Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань, комплекти тестових завдань для поточного та підсумкового контролів.
Мова навчання: українська.