КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми

ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА (ДИЗАЙН)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Психологія.

Тип модуля: обов’язковий.

Семестр: 3.

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 180 ; кількість кредитів ЄКТС – 6.

Результати навчання:

знати: предмет психології, закономірності та рушійні сили психічного розвитку, основні проблеми та завдання сучасної психології, методи психологічного дослідження; виникнення, розвиток психології від найдавніших часів до наших днів; основні стани розвитку психологічної науки в онтогенезі та соціогенезі; про розвиток наукових психологічних знань за кордоном та в Україні; психічні процеси, стани і властивості; основні закономірності функціонування психічних пізнавальних процесів та емоційно-вольової сфери особистості;

вміти: чітко оперувати і володіти категоріально-понятійним апаратом психології; об’єктивно оцінювати і сприймати погляди різних авторів на розуміння психологічних проблем, давати характеристику основним психологічним явищам та психічним процесам, оцінювати рівень розвитку психічних пізнавальних процесів у особистості, уміти визначати (діагностувати) характеристики та особливості прояву різних психічних процесів, станів і властивостей людини залежно від ситуації та обставин;

володіти навичками застосовувати отримані знання з психології для організації діяльності і спілкування особистості, для створення умов, що сприяють конструктивному психічному розвитку та спілкуванню людини;

здатен продемонструвати: розуміння психічних явищ, процесів та станів особистості на основі опанування положеннями загальної психології, визначати пріоритетні напрями в роботі з врахуванням психологічних особливостей особистості.

Програмні результати навчання: ПРН 2, ПРН 10, ПРН 22.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): філософія, політологія, соціологія; риторика та мистецтво презентації.

Зміст навчального модуля: засвоєння основних понять, принципів та методів психології, основних тенденцій та концепцій наукової думки від найдавніших часів до наших днів, цілісних уявлень про спілкування людей; розуміння закономірностей, факторів і механізмів психічного розвитку і формування особистості, психічних процесів, явищ, станів та індивідуально-психологічних властивостей особистості; вдосконалення комунікативних умінь у професійному спілкуванні; оволодіння ефективними шляхами впливу на співрозмовника, навичками культури спілкування для ефективної взаємодії, вміннями самостійно мислити, адекватно оцінювати себе та оточення, визначати перешкоди у спілкуванні, ефективно приймати рішення, взаємодіяти та розуміти інших; підвищення рівня загальної психологічної, професійної, інтелектуальної та комунікативної компетентності майбутніх фахівців у сфері міжособистісних взаємин.

Види навчальних занять: лекції, практичне, консультація.

Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький.

Методи контролю: усний (виступи на практичних заняттях, усне опитування), письмовий (вправи, завдання), тестовий.

Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 4).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, вправи, перелік питань, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.

Мова навчання:  українська.