КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми

ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА (ДИЗАЙН)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Теорія та історія педагогіки

Тип модуля: обов‘язковий.

Семестри: 2, 3, 4.

Обсяг модуля: загальна кількість годин - 360; кількість кредитів ЄКТС - 12.

Результати навчання:

знати: теоретичні основи сучасної педагогічної науки; закони конкретного історичного процесу виховання, а також особливості організації виховної діяльності підростаючого покоління; принципи становлення й розвитку національної системи освіти й виховання, багатовікові традиції виховання та навчання; педагогічну спадщину зарубіжних і вітчизняних освітніх діячів;

вміти: застосовувати методи науково-педагогічного дослідження; пояснювати походження і закономірності еволюції соціально-психологічних явищ у просторі особистісного розвитку і розвитку групи; аналізувати та оцінювати процес і результат навчання і виховання; використовувати продуктивні технології навчання і виховання на практиці;

володіти: знаннями та практичними навичками, необхідним майбутнім педагогам для ефективної професійно-педагогічної діяльності та роботи у новій демократичній вітчизняній школі.

Програмні результати навчання: ПРН 1, ПРН 10, ПРН 20.

Необхідні обов'язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): психологія, українська та зарубіжна культура, професійна педагогіка, дидактичні основи професійної педагогіки.

Зміст навчального модуля: класичні педагогічні теорії вітчизняних і зарубіжних учених; тенденції розвитку освіти на різних етапах розвитку суспільства; теоретичні основи виховання та навчання; сучасні концепції навчання і виховання, результати наукових досліджень у галузі педагогіки. Українська педагогічна думка: витоки, формування національної освіти на різних історичних етапах; видатні діячі та їх внесок у розвиток української педагогічної спадщини. Розбудова національної освіти в незалежній Україні.

Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.

Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний (усне опитування, «мозковий штурм»), письмовий (індивідуальні завдання, реферати, есе), тестовий.

Форми підсумкового контролю: залік (2, 3 семестри), курсова робота (3 семестр), екзамен (4 семестр).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.

Мова навчання: українська.