Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми
ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА (ТЕХНОЛОГІЯ ВИРОБІВ ЛЕГКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ)
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Теоретичні основи фаху: проектування та конструювання виробів.
Тип модуля: обов’язковий.
Семестри: 6, 7, 8.
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 450; кількість кредитів ЄКТС – 15.
Результати навчання:
знати: структуру процесу проектування нових моделей швейних виробів; алгоритм, структуру та методичні засоби проектування швейних виробів різного призначення, з різних матеріалів, на різні типи фігур; прийоми перевірки побудови креслеників деталей конструкції швейних виробів; принципи побудови лекал; способи градації лекал;
вміти: на основі технічного завдання (ТЗ) за допомогою нормативної документації здійснювати добір матеріалів (сировини) на зразок виробів різного призначення; на основі ТЗ, технічного рисунку виробу та технічної характеристики виробу виконувати побудову або добір вихідної конструкції для проектування; виконувати перетворення вихідної конструкції шляхом конструктивного моделювання; оформляти проектно-конструкторську документацію, складати технічний опис;
володіти: навичками, достатніми для самостійної розробки нових моделей одягу різного асортименту та впровадження їх у промислове виробництво; самостійно вирішувати завдання професійної діяльності.
Програмні результати навчання: ПРН 7, ПРН 17, ПРН 18, ПРН 24.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): квалітологія швейного виробництва, основи технології виробів легкої промисловості.
Зміст навчального модуля: Основи проектування та конструювання виробів. Проектування базових та вихідних модельних конструкцій жіночого одягу. Проектування одягу із різних матеріалів та різного призначення. Проектування одягу на фігури з відхиленнями від типової тілобудови. Підготовка нових моделей одягу до впровадження у промислове виробництво.
Види навчальних занять: лекція, лабораторне, консультація.
Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.
Методи контролю: усний (виступи на практичних заняттях, усне опитування), письмовий (задачі, контрольні роботи), тестовий, графічний.
Форми підсумкового контролю: залік (семестри: 6,7), екзамен (семестр 8).
Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань для підготовки до практичних робіт, модульного та підсумкового контролю, комплекти тестових завдань для модульного та підсумкового контролю.
Мова навчання: українська.