КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

Лекція від креативного директора Geometry Global Надії Трикоз у Київському національному університеті технологій та дизайну

У Київському національному університеті технологій та дизайну з  ініціативи факультету економіки та бізнесу та за підтримки ADC School (Україна)  для всіх бажаючих студентів університету відбулась четверта з п’яти запланових лекцій від креативних директорів провідних компаній України, яка продовжила тренінговий цикл з  найактуальніших тем рекламної індустрії. 

16 травня 2018 року відбулась лекція від креативного директора Geometry Global Надії Трикоз на тему: «Shopper marketing. Новий погляд на рекламу».

Студенти змогли довідатись про те, що являє собою Shopper marketing та в чому полягає його роль як сполучної ланки між покупцем, продавцем і брендом/товаром, а також про те, що  кожний продукт, в залежності від свого призначення, розрахований на свою цільову аудиторію. 

В якості прикладів лектором було наведено чоловічий дезодорант «Axe», парфуми і крем «Dove», у завданні реалізації яких, роль маркетолога полягає у здатності переконати покупця придбати цей бренд(продукт). 

В якості прикладу було проведено опитування  присутніх в аудиторії, яке засвідчило, що серед студентів у відповідь на прохання назвати три продукти, які вони куплять в магазині, лише одна дівчина назвала бренд «Coca Cola», всі інші називали продукти по категоріях. 

Наступну частину лекції було присвячено аналізу  трьох принципів реклами: 

1) Stop (attract або залучити покупця); 

2) Hold (затримати увагу покупця); 

3) Close (покупка, закриття транзакції) у великих супермаркетах і торгових центрах. 

Лектор розповіла, що сьогодні дуже активно розвивається реклама, яка спонукає покупця діяти аби отримати нагороду (додатковий продукт, подарунок або знижку), цікавими прикладами були: канадський пивний холодильник, програма знижки в залежності від настрою «Снікерс», фреші з часом виготовлення замість назви у французьких супермаркетах та інші.

Щиро дякуємо пані Надії Трикоз за цікаву і надзвичайно пізнавальну лекцію та очікуємо наступної зустрічі з іншим спікером від ADC*UA. Анонс чекайте на сторінці факультету економіки та бізнесу у FACEBOOK.

22.05.2018