КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

КОМАНДА СТУДЕНТСЬКОГО МАРКЕТИНГОВОГО КЛУБУ «М-ТЕАМ» ОТРИМАЛА ГРАН-ПРІ НА ВСЕУКРАЇНСЬКОМУ КОНКУРСІ МОЛОДИХ РЕКЛАМІСТІВ

На початку липня 2019 року  в Одесі пройшли заключні події Всеукраїнського конкурсу  «Рекламний Полігон» (літо, 2019). Це творче змагання команд молодих рекламістів, що полягає в розробленні учасниками рекламної кампанії на задану рекламодавцем тему за обмежений термін часу.

Співорганізаторами цьогорічного  «Рекламного Полігону» виступили Спілка рекламістів України, Одеський національний економічний університет (ОНЕУ) та Київський національний торговельно-економічний університет (КНТЕУ). Особливістю «Рекламного Полігону» (літо, 2019) було його проведення в рамках Одеського студентського рекламного форуму.

На літній баттл зібралися студентські команди з університетів Києва, Харкова, Чернігова та Одеси.

Київський національний університет технологій та дизайнупредставляла команда студентського маркетингового клубу «М-Теам» у складі  студентів спеціальності «Маркетинг» факультету економіки та бізнесу: Макарової Христини, Меркулової Дарини, Міненка Миколи - команда «Imaginе» та їх наукового керівника, к.е.н., доц. Євсейцевої Олени Сергіївни.

 

Учасники баттла отримали бриф від Офіційного Партнера проекту – Комплексного проекту «Дивись українське» (ініціатори проекту Компанія «ВАВІЛОН» та Асоціація «Сприяння розвитку кінематографа в Україні – Дивись українське!»).Слід зауважити, що офіційний партнер та його бриф заслуговують на окрему увагу. Патріотичний рух на підтримку українського кіно є одночасно інтелігентним, професійним, креативним і таким, що надихає.

Творче завдання було досить складним, але професійно цікавим. Із розроблених учасниками рекламних стратегій були визначені найкреативніші та найпрофесійніші.

Переможцем «Рекламного Полігону» (літо, 2019) було проголошено команду  «Imaginе»  Київського національного університету технології та дизайну. Переможців виділила яскрава креативна ідея, що сподобалася суддям та представникам «замовника».

Підводячи попередні висновки цьогорічного літнього «Рекламного Полігону», можна стверджувати, що формат «creativebattle» черговий раз підтвердив свою популярність у молодих рекламістів.

«Рекламний Полігон» закріпив свою автентичність як рекламний фестивальний івент, а вагома підтримка партнерів та зусилля організаторів роблять проект привабливим для

учасників.

Нагадаємо, що вперше «Рекламний Полігон» був проведений у 2012 р. За цей час команди КНУТД спеціальності «Маркетинг» отримували Гран-Прі конкурсу чотири рази!

Величезна подяка усім, хто сприяв успішному проведенню проекту та бажаємо нових перемог нашим талановитим студентам та їх науковому керівникові!

 

(зі складом Журі та  списком переможців можна ознайомитися на сайті УСФР www.studfestival.com.ua).

26.07.2019