24.10.2024 року відбулося чергове засідання гуртка «Крос-культурний менеджмент та навички ділового спілкування у сфері гостинності» кафедри туризму та готельно-ресторанного бізнесу Київського національного університету технологій та дизайну.
Темою засідання був розгляд ефективних комунікаційних методів та стратегій в готелях, ресторанах та інших закладах сфери гостинності, які допомагають створити позитивний досвід для клієнтів, зміцнюють лояльність та стимулюють повторні візити. Серед інших були розглянуті:
- персоналізована комунікація (використання персоналізованого підходу до споживачів за допомогою CRM-систем );
- мультимедійна комунікація (використання соціальних мереж; електронної пошти; месенджерів);
- візуальний маркетинг та атмосфера закладу (створення унікальної атмосфери через візуальне оформлення, наприклад, дизайну меню, декору, освітлення; використання інтерактивних елементів, що, допомагають краще зрозуміти продукт і підвищити цінність досвіду для споживача);
- управління репутацією (реагування на відгуки; підтримка репутації на платформах (TripAdvisor, Google Reviews);
впровадження сучасних технологій та інноваційних рішень (мобільні додатки та вебсайти з можливістю бронювання, перегляду меню або замовлення з доставкою; чат-боти для автоматизації відповідей на найпоширеніші запитання ; цифрові рішення для зворотного зв’язку (інтерактивні опитування після візиту, QR-коди для оцінки обслуговування);
Під час зустрічі студенти також обговорили пропозиції щодо участі у конкурсі стартапів та обсудили тематику тез для участі у конференціях.
25.10.2024