КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми

МЕНЕДЖМЕНТ

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни:  Стратегічний менеджмент

Тип модуля:  обов’язковий.

Семестр  7.

Обсяг модуля:  загальна кількість годин –120; кількість кредитів ЄКТС – 4.

Результати навчання:

знати: основні поняття категорії стратегічного управління; еволюцію підходів до формування та реалізації стратегій в процесі стратегічного управління підприємствами; зміст процесів та технології стратегічного управління; сутність та класифікацію стратегій підприємства; етапи процесу стратегічного планування;

вміти: формувати стратегічні цілі, генерувати стратегічні альтернативи, визначати стратегічні позиції підприємства, визначати актуальні питання управління стратегічними змінами у підприємстві; проводити оцінку внутрішнього і зовнішнього оточення, визначати стратегічні цілі, розробляти стратегії, формувати стратегічний план, оцінювати діючі стратегії, контролювати процес реалізації стратегічних рішень.

Програмні результати навчання: ПРН 1, ПРН 8, ПРН 12,  ПРН 19, ПРН 20, ПРН 21, ПРН 26, ПРН 29, ПРН 30.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): менеджмент, операційний менеджмент, менеджменті адміністрування

Зміст навчального модуля:  стратегічний менеджмент: сутність та передумови формування, стратегічний менеджмент в системі менеджменту організації, аналіз стратегічних факторів зовнішнього середовища в діяльності підприємства, діагностика та управління стратегічним потенціалом підприємства, постановка цілей в системі стратегічного менеджменту підприємства, поняття стратегії та «стратегічного набору» підприємства, вибір і формування корпоративної стратегії, продуктово-товарні стратегії підприємства: сутність та порядок формування, основи формування ресурсних стратегій в діяльності підприємства, сутність та формування функціональних стратегій підприємства, організація стратегічного планування на підприємстві, організаційно-управлінське забезпечення реалізації стратегій, соціально-психологічне та інформаційне забезпечення процесу реалізації стратегій підприємства.

Види навчальних занять: лекція, практичне, семінарське, консультація.

Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний.

Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 7).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, вправи, перелік питань, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.

Мова навчання:  українська.