КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «магістр» факультету мехатроніки та комп’ютерних технологій (ДВСПП)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни:    Логічні основи побудови та функціонування САПР.

Тип модуля:  вибірковий.

Семестри:    2

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 180 ; кількість кредитів ЄКТС – 6.

Результати навчання:

знати: принципи та стандарти взаємодії програмних компонентів, що відповідають найбільш поширеним моделям сучасного програмування; методи розробки математичного, лінгвістичного, програмного, технічного забезпечення САПР;

вміти: застосувати набуті знання в професійній діяльності під час розробки, налагодження та експлуатації систем автоматизованого проектування;

володіти: знанням базових структурних схем розподілених комп’ютерних систем та мереж та їх застосуванням в теорії і практиці прийняття рішень, методів розв’язку типових задач архітектури комп’ютерних мереж;

здатен продемонструвати: розробку програмної архітектури  систем  будь-якої складності, користування сучасними пакетами для автоматизованого проектування, формування набору стратегічних рішень з організації програмної системи, вибору її структурних елементів і їх інтерфейсів, разом з описом поводження на рівні специфікацій взаємодії структурних елементів, а також створення опису композиції структурних елементів у підсистеми.

Програмні результати навчання: ПРН-13, ПРН-17, ПРН-20.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): дослідження операцій, автоматизоване проектування виробничих процесів, науково-дослідна практика.

Зміст навчального модуля

Моделі обчислень. Стандарти взаємодії компонентів. Проектування  та архітектура багатокомпонентних застосувань. Методи дослідження задач нелінійного програмування. Багаторівнева архітектура та засоби корпоративних баз даних. Об’єктна модель ADO.Net Непроцедурні поширення мов програмування Visual Studio. Автоматизовані методи побудови звітів. Архітектура застосувань баз даних для ВЕБ.

Види навчальних занять:  лекції, практичне, консультація.

Форми навчання: денна, заочна.

Методи контролю: усний (усне опитування ); тестовий (поточний, підсумковий, модульний).

Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 2).

Засоби діагностики успішності навчання: перелік питань для усного опитування, комплекти тестових завдань для поточного та підсумкового контролів, індивідуальні завдання.

Мова навчання:  українська.