КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми

ВИСТАВКОВИЙ БІЗНЕС

ОПИС МОДУЛЯ

Назва дисципліни: Організація виставкової діяльності.

Тип модуля: обов’язковий.

Семестри: 7,8.

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.

Результати навчання:

знати: основні етапи розвитку виставкової діяльності у світі та Україні; особливості становлення виставкового бізнесу в Україні; нормативно-правове регулювання виставкову діяльність в Україні; міжнародні правові акти, що регулюють виставкової діяльності в Україні; етапи підготовки участі підприємства у виставковому заході; нормативно-правове регулювання виставкову діяльність в Україні; міжнародні правові акти; державне регулювання виставкової діяльності в Україні та країнах світу; етапи організаційного плану підготовки та реалізації виставкових заходів; етапи підготовки участі підприємства у виставковому заході; алгоритм формування критерію ефективності участі у виставці; джерела фінансування та методи фандрейзингу;

вміти: обґрунтувати принципи раціональної організації виставкових заходів на різних етапах їх планування та реалізації;  розробити основні засади участі у виставковому заході експонента; розробити експозиційний план із зазначенням номерів стендів та інфраструктури виставки; сформувати мінімальний перелік послуг для проведення міжнародного виставкового заходу; розробити організаційний план виставкового проекту; розробити сценарій виставкового заходу;

здатен продемонструвати: вміння використовувати методи дослідження попиту на виставкові послуги; складати тексти наказів про підготовку і проведення виставки з міжнародною участю; вміння формувати тематику ділової програми виставки та варіанти екскурсійних маршрутів, які б найбільш повно відповідали тематиці виставкового заходу; вміння формувати програми івентивного та ділового туризму; організувати виставку-конференцію.

володіти навичками: розробити штатний розклад виставкової організації; розрахувати необхідну кількість персоналу для участі у міжнародній будівельній виставці; скласти тематичний та тематико-експозиційний плани виставки; розробити власний варіант рекламно-інформацій­ного листа для розсилання; оцінити друковану рекламно-інфор­маційну продукцію щодо дотримання основних вимог до розробки макета, оформлення, структури та змістовного наповнення даного виду рекламно-інформаційних матеріалів.

Програмні результати навчання: ПРН 3, ПРН 4, ПРН 16, ПРН 17, ПРН 27, ПРН 28.

Необхідні навчальні компоненти (пререквізити, кореквізити і постреквізити): економіка підприємства, статистика, маркетинг у виставковій діяльності, менеджмент, підприємництво та бізнес-культура, облік і аудит, бізнес-процеси підприємств.

Зміст навчального модуля:  Історичні аспекти розвитку виставкової діяльності. Нормативно-правове забезпечення виставкової  діяльності. Класифікація виставково-ярмаркових заходів. Організаційний план виставково-ярмаркового заходу. Передвиставкова підготовка та проведення виставки.   Організація виставкового простору.   Рекламна кампанія та брендинг виставкових заходів. Ділова поліграфія та інформаційно-рекламні матеріали. Організація супровідних заходів. Спеціальні проекти на виставкових заходах. Післявиставковий сервіс.  Ділова програма виставок і ярмарків. Технологія проведення офіційних заходів виставок і ярмарків. Організаційно-технічне обслуговування виставково-ярмаркових заходів. Організація харчування, розміщення та інших послуг учасникам виставково-ярмаркових заходів. Спеціалізовані виставки та ярмарки. Виставкова політика підприємства. Робота персоналу підприсмств-учасників на виставках і ярмарках. Організація  та оцінка ефективності участі підприємств у виставково-ярмаркових заходах. Виставковий фандрейзинг.

Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.

Форми навчання:  денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний (лекції, поточні консультації з роз’ясненнями); наочний або пояснювально-демонстраційний (комп’ютерні презентації лекцій, використання схем); практичний або репродуктивний (повторення матеріалу лекцій, вирішення прикладних завдань в аудиторії); дослідницький (опрацювання матеріалу, винесеного на самостійну підготовку).

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий.

Форми підсумкового контролю: залік, екзамен (семестри 7,8).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань та комплекти тестових завдань для поточного та підсумкового контролю.

Мова навчання:  українська.