КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми

КОМП’ЮТЕРНА ІНЖЕНЕРІЯ

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни:  Об’єктно-орієнтоване програмування.

Тип модуля:  обов’язковий.

Семестри: 3,4

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.

Результати навчання:

знати: типові алгоритмічні конструкції; етапи обробки програм на ПЕОМ; структурний та модульний принципи розробки програм; основні оператори мови С; засоби пре процесорної обробки програми; скалярні та структуровані типи даних; типи функцій та механізми передачі параметрів; основи роботи з пам'яттю комп’ютера; методи сучасного програмування;

вміти: визначати для вирішення задачі технологію програмування,  мову, систему програмування, інструментальне середовище;

володіти: основами програмування; здійснювати функціональну та об’єктну декомпозицію програми відповідно до обраної технології програмування; виконувати розробку коду програми; виправляти синтаксичні та семантичні помилки та рефакторинг коду (налагоджувати та тестувати програму);  методами та технологіями об'єктно-орієнтованого програмування; програмувати динамічні структури даних; обробляти виключення.

Програмні результати навчання: ПРН 30.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): вища та прикладна математика, основи програмування.

Зміст навчального модуля: Об’єктно-орієнтоване програмування. Класи та об’єктно-орієнтоване програмування. Бібліотеки класів С++. IDE С++ Builder. Проекти та форми. Створення додатків для Internet. Алгоритми і структури даних. Структури. Робота з файлами. Динамічний розподіл пам’яті. Типові алгоритми роботи з динамічними змінними.

Види навчальних занять: лекція, лабораторне, консультація.

Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний.

Форми підсумкового контролю: залік (семестр 3), екзамен (семестр 4).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, вправи, перелік питань і комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.

Мова навчання: українська.