КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми

КОМП’ЮТЕРНА ІНЖЕНЕРІЯ

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Фізичне виховання.

Типи модулів: обов’язковий.

Семестр(и):  1-4.

Обсяг модулів: загальна кількість годин – 360.

Результати навчання:

знати: закономірності та особливості використання рухової активності для формування здоров’я; основи організації та методики найбільш ефективних видів та форм раціональної рухової діяльності; основи методики оздоровлення та фізичного удосконалення засобами і методами фізичної культури;сучасний стан та тенденції розвитку спортивних ігор;

вміти: виконувати комплекси вправ та рухових дій;виконувати контрольні нормативи з фізичної підготовленості; контролювати власний функціональний стан під час виконання самостійних занять певним видом рухової активності та у відновлювальний період;

здатен продемонструвати: набуті знання та вміння у практичній діяльності та повсякденному житті для підвищення працездатності.

Програмні результати навчання: ПРН 15, ПРН 34.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): безпека життєдіяльності та цивільний захист.

Зміст навчального модуля: Фізична культура як суспільне явище. Основні компоненти здорового способу життя. Форми активного відпочинку для студентів. Адаптація та її види. Оздоровчий вплив фізичних вправ на організм. Чинники, що впливають на фізичну працездатність. Роль фізичної активності в розвитку перехресної адаптації. Фізичні вправи та функціональні резерви організму. Характеристика стану гіподинамії та гіпокінезії. Стан проблеми та розвитку фізичної культури та спорту серед студентської молоді України. Фізичне виховання як складова частина освіти ВНЗ. Роль фізичної культури в життєдіяльності людини. Структура особистої фізичної культури. Практико-діяльні компоненти особистої фізичної культури. Професійно-прикладна фізична підготовка студентів у вищих навчальних закладах. Загальне уявлення про організм та його саморегуляцію. Особисте здоров’я та його діагностика. Класифікація видів діагностики. Самоконтроль у процесі занять масовою фізичною культурою та спортом.

Види навчальних занять: практичне, консультація.

Форми навчання: денна.

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, індивідуальний, ігровий, змагальний, варіативний, наочний, індивідуальний, тестовий, самоконтролю.

Методи контролю: практичний, тестовий.

Форми підсумкового контролю: залік (1, 2, 3, 4 семестри).

Засоби діагностики успішності навчання: контрольні нормативи, тести.

Мова навчання:українська.