КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

Тренінг від креативного директора SAATCHI & SAATCHI Костянтина Шнайдера у Київському національному університеті технологій та дизайну

У Київському національному університеті технологій та дизайну з  ініціативи факультету економіки та бізнесу та за підтримки ADCSchool (Україна)  для всіх бажаючих студентів університету відбулась третя з п’яти запланових лекцій від креативних директорів провідних компаній України, яка продовжила тренінговий цикл з  найактуальніших тем рекламної індустрії.

25 квітня 2018 року відбулась лекція від креативного директора  SAATCHI & SAATCHI Костянтина Шнайдера.

 

Тему тренінгу було присвячено багатьом проблемам розвитку рекламного бізнесу. Упродовж заняття лектором було проаналізовано різні аспекти сучасного стану рекламної індустрії:

  • кількість грошей, які вкладаються в рекламу, зростає, але сумарний дохід великих корпорацій знижується;
  • у найближчому майбутньому на нас чекає відродження реклами та її значення;
  • вплив ідеологій, зокрема субкультур Хіпстерів (Hipster) і Хайпербістов (Hyperbeasts), на рекламний бізнес;
  • про становлення так званої  «Ери персоналізації» у рекламі;
  • про нове Покоління Z - дітей, які народилися «з телефоном в руці», до яких важко достукатися зі звичайним контентом / рекламою;
  • бренд як символ (про компанію SAATCHI & SAATCHI);
  • про різні цікаві випадки та рекламні кроки різних компаній щодо створення власного іміджу та формування бренду.

  

Всі ці питання об’єднали в дискусії студентів різних спеціальностей нашого університету – від дизайнерів до фінансистів, економістів, менеджерів та маркетологів.

Після освоєння теоретичної частини тренінгу студенти отримали практичне завдання, протягом якого зможуть попрактикуватися у створенні та презентації власних ідей.


Щиро дякуємо Костянтину Шнайдеру за цікаву і надзвичайно пізнавальну лекцію та очікуємо наступної зустрічі з іншими спікерами від ADC*UA, яка відбудуться у травні. Анонс чекайте на сторінці факультету економіки та бізнесу у FACEBOOK.

02.05.2018