КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

ДЕНЬ ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ВІД ІТ-КОМПАНІЇ GENESIS

28 квітня 2024 року для студентів закладів вищої освіти України проходив ofline фестиваль про карʼєру у продуктовому IT «Open Day for Students» від української кофаундингової ІТ-компанії Genesis та її партнерських компаній.

За результатами відбору (заповнена анкета, мотиваційний лист та CV) на захід був запрошений здобувач вищої освіти другого курсу кафедри інформаційних та комп’ютерних технологій факультету мехатроніки та комп’ютерних технологій Київського національного університету технологій та дизайну спеціальності 121 Інженерія програмного забезпечення (група БІП2-22) Владислав КАРАКАЙ.

Програма заходу включала:

- панельну дискусію «Як студенту розпочати кар’єру в продуктовому ІТ?»;

- можливість познайомитися з компаніями та їх представниками й зарекомендувати себе;

- карʼєрні консультації від фахівців;

- можливості отримати розбір CV чи пройти швидке інтервʼю;

- квест та інші активності;

- подарунки від компаній;

- ярмарок вакансій.

Панельну дискусію «Як студенту розпочати карʼєру в продуктовому ІТ?» модерувала Олександра Тиркалова, University Partnerships Lead.

Спікери дискусії «Як студенту розпочати карʼєру в продуктовому ІТ?»: Єлизавета Онищук, Creative Marketing Specialist; Володимир Федорець, Product Marketing Analyst; Марія Варещук, Product Manager; Марк Мотлюк, Software Engineer поділилися досвідом, як вони стали частинкою компанії та над чим зараз працюють.

Спікери наголосили, що у випадку, якщо ціль не досягнуто з першого разу, варто не зупинятися, а використовувати нові спроби.

Компанія Headway EdTech, що створює продукти з мікронавчання, допомагає 90+ мільйонам користувачам у світі розвиватися та формувати стійку звичку навчатися, входить до списку найвпливовіших компаній у світі, які трансформують цифрове навчання та навички спеціалістів —  GSV 150 поділилася досвідом щодо соціальних ініціатив, аби разом підтримувати Україну.

Одним із захоплюючих етапів фестивалю був командний квест, який також передбачав реєстрацію.

Учасників квесту було поділено на 10 команд. Квест включав в себе невелику подорож з картою на якій вказано пронумеровані стенди компаній з екосистеми. Командам необхідно було відвідати кожний стенд та за 10 хвилин виконати завдання компанії. Так команди отримували відповідну кількість балів за правильно виконані завдання та чекали закінчення таймеру аби перейти до наступного стенду.

Учасники команди переможців  буде надано консультацію щодо їх майбутнього розвитку, CV та профілю LinkedIn.

Щиро дякуємо команді компанії Genesis за  цікавий досвід для здобувачів вищої освіти у сфері розвитку ІТ-продуктів. Адже Genesis націлена на український ринок, підтримує українську економіку, має партнерські зв'язки з українськими університетами, серед яких і Київський національний університет технологій та дизайну.

07.05.2024