КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «магістр» факультету дизайну (ДВСПП)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Дизайн у виставкових технологіях.

Тип модуля: вільного вибору студента.

Семестри: 2

Обсяг модуля: загальна кількість годин – 270; кількість кредитів ЄКТС – 9,0

Результати навчання:

знати: основи виставкової діяльності (терміни, визначення, структуру, класифікації, цілі, задачі); сфери та особливості застосування дизайн-проектів на виставковому ринку; методику проектування виставкових заходів для просування на ринок дизайн-проектів; тенденції розвитку виставкових технологій;

вміти: застосовувати виставкові технології для просування на ринок дизайн-проектів; розробляти та впроваджувати виставкові технології у дизайні;

володіти навичками: наукових знань та практичними навичками з використання засобів наукової творчості в процесі проектування та дослідження тенденцій розвитку як дизайну, так і виставкових технологій; навичками та методами  створення та реалізації дизайн-проектів з метою їх використання у подальшім взаємодії із суміжними дизайн-проектами та у виставковій діяльності;

здатен продемонструвати здатність самостійно вирішувати завдання виставкової діяльності на сучасному етапі розвитку дизайну; здатність використовувати методики та засоби самостійного вирішення науково-дослідних та проектно-творчих завдань.

Програмні результати навчання: ПРН 7, ПРН 17.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): методологія сучасних наукових досліджень з основами інтелектуальної власності, сучасні технології дизайн-діяльності (за видами дизайну); проектування (за видами дизайну); проектна графіка (за видами дизайну).

Зміст навчального модуля: Основні поняття про виставкову діяльність та характеристики виставок. Історія розвитку виставкової діяльності в світі та Україні. Терміни, визначення та класифікації, що застосовуються у виставкові діяльності. Структура виставкового ринку. Показники та характеристики виставкової діяльності. Виставковий продукт та його складові. Роль елементів структури (виробників виставкових послуг) у створенні виставкового продукту. Учасники виставкового ринку. Поняття про виставковий менеджмент, виставковий маркетинг, виставковий дизайн. Виставкові центри та виставкові приміщення як об’єкти виставкового дизайну. Сучасні тенденції розвитку виставкової діяльності. Створення виставкового заходу для просування об’єктів дизайну. Виставковий івент – сучасний напрям розвитку виставкової діяльності. Характеристика, класифікація та особливості івентів. Етапи створення виставкового івенту. Проведення івенту. Оцінка ефективності застосування виставкових технологій у дизайнерській діяльності. Аналіз та оцінка результатів івенту. Економічні та правові засади івенту. Дизайн-проекти у виставковій діяльності. Інформаційний дизайн на виставках. Фотовідеодизайн на виставках. Дизайн виставкових стендів та виставкових приміщень

Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.

Форми навчання: денна.

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний .

Форми підсумкового контролю: екзамен (2 семестр).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.

Мова навчання: українська.