КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» факультету мехатроніки та комп’ютерних технологій (ДВСПП)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни:  Моделювання систем.

Тип модуля:  вільного вибору студента.

Семестри:    7

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 180 ; кількість кредитів ЄКТС – 6.

Результати навчання:

знати:  моделі систем масового обслуговування, мереж Петрі, методологію ймовірнісного та імітаційного моделювання  об’єктів, процесів і систем, планування та проведення експериментів з моделями, методи прийняття рішень щодо досягнення мети за результатами моделювання, методи теоретичних та практичних основ методології та технології моделювання, алгоритми моделювання для дослідження характеристик і поведінки складних об'єктів і систем, проведення експериментів за програмою моделювання  з обробкою й аналізом результатів;

вміти: визначати складові структурної та параметричної ідентифікації моделей реальних систем, застосовувати методи моделювання складних об’єктів і систем з використанням відповідного програмного забезпечення, оцінювати ступінь повноти, адекватності, істинності  та реалізованості моделей реальних систем.

здатен продемонструвати: обґрунтування власної точки зору щодо моделей систем та методологій моделювання об’єктів та процесів, спілкування з колегами, клієнтами, партнерами щодо конкретних питань методології та технології моделювання об’єктів і систем, складання аналітичних звітів, доповідей у письмовій формі та виступ з результатами власної роботи на нарадах, конференціях тощо.

Програмні результати навчання: ПРН-26.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): вища математика, теорія алгоритмів.

Зміст навчального модуля:  Моделі систем масового обслуговування. Мережі Петрі. Ймовірнісне моделювання. Імітаційне моделювання. Моделі систем. Системний та індуктивний підходи проектування ІС. Інструментальні засоби проектування ІС. Призначення, задачі, функції, класифікація ІС. Функції та вимоги до ІС. Підходи, принципи та технології проектування ІС.

Види навчальних занять: лекція, лабораторне, консультація.

Форми навчання: денна. заочна.

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий.

Форми підсумкового контролю: екзамен(семестр 7).

Засоби діагностики успішності навчання: питання для модульного та підсумкового контролю, тести,  завдання для контрольної роботи,  індивідуальне завдання.

Мова навчання:  українська.