Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» факультету економіки та бізнесу (ДВСПП)
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Публічні комунікації та взаємодія з громадськістю.
Тип модуля: вільного вибору студента.
Семестр: 6.
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 120; кількість кредитів ЄКТС – 4.
Результати навчання:
знати: сутність, різновиди та моделі комунікаційного процесу; основні умови здійснення публічних комунікацій; місце комунікацій в публічному адмініструванні; критерії якості інформації та особливості інформації як товару; доцільність додаткових витрат на покращення якості інформації; сутність основних етапів обміну інформацією та значення зворотнього зв’язку; основні інформаційні ролі керівників в публічному адмініструванні. різновиди та методи міжособових та організаційних комунікацій; напрями покращення ефективності комунікацій в публічному адмініструванні;
вміти: формувати послідовність дій в процесі комунікацій; визначати можливі бар’єри на шляху ефективних комунікацій; розробляти заходи щодо подолання викривлення сутності інформації; здійснювати аналіз можливих помилок в міжособових комунікаціях; обирати ефективні канали передавання повідомлень та отримання зворотньої реакції на повідомлення; використовувати різні форми публічних комунікацій (наради, бесіди, переговори, інтерв’ю та ін.); розвивати комунікаційну мережу організацій в публічному адмініструванні; використовувати сучасні інформаційні технології та ресурси Internet.
Програмні результати навчання: ПРН 3, ПРН 4, ПРН 7, ПРН 8, ПРН 11, ПРН 15, ПРН 20, ПРН 21.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): економічна теорія, інформаційні системи та технології в економіці, менеджмент, теорія державного управління, ділове адміністрування, економічна інформатика, публічне управління, лідерство в управлінні, тайм-менеджмент.
Зміст навчального модуля: поняття комунікаційного процесу як такого, що пов’язує основні управлінські функції на основі сучасних концепцій менеджменту; значення інформаційних ролей керівника в публічному адмініструванні та попередження можливих помилок в міжособових та організаційних комунікаціях; вплив якості інформаційних повідомлень на можливість визначення оптимального рішення в публічному адмініструванні; шляхи покращення ефективності комунікаційних процесів та подолання бар’єрів на їх шляху на основі сучасних теорій міжособового спілкування, організаційної взаємодії та існуючих інформаційних технологій.
Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.
Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.
Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний.
Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 6)
Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань і комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.
Мова навчання: українська.