КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми

ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА (ДИЗАЙН)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва модуля: Методика професійного навчання.

Тип модуля: обов’язковий.

Семестри: 6.

Обсяг модуля: загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.

Результати навчання:

знати: системи виробничого навчання та форми його організації, планування теоретичного навчання, форми організації і методи навчання, планування та нормування виробничого навчання, методи аналізу навчальної літератури;

вміти: планувати процес формування професійної діяльності учнів, здійснювати постановку навчальних цілей у рамках теоретичного та практичного навчання, проводити функціональний аналіз  професійної діяльності робітників та фахівців швейного профілю з метою виявлення змісту професійної освіти, уміти розробляти навчально-програмну документацію з метою виявлення змісту професійного навчання, організовувати організаційно-комплексну систему виробничого навчання швейників, вибирати та реалізовувати активні методи виробничого навчання при підготовці швейників, підготовлювати та проводити уроки виробничого навчання на різних періодах навчання з метою формування індивідуального стилю професійної діяльності у майбутніх майстрів виробничого навчання, розробляти структурно-логічні схеми навчального матеріалу та опорні конспекти зі спеціальних дисциплін швейного профілю;

володіти навичками планування, організацією, мотивацією та контролем педагогічної діяльності фахівців при викладанні спеціальних дисциплін швейного профілю;

здатен продемонструвати ефективне управління педагогічною діяльністю, забезпечення одержання фахівцями методичних умінь; планування і організацію педагогічної і методичної діяльності; презентацію інформації, необхідної для педагогічної діяльності.

Програмні результати навчання: ПРН 2, ПРН 10, ПРН 16, ПРН 24.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): професійна педагогіка, теорія та історія педагогіки, психологія, психологія професійної діяльності, комунікативні процеси у педагогічній діяльності, риторика та мистецтво презентації, основи технології виробів легкої промисловості (швейних виробів).

Зміст навчального модуля: аналіз професійної діяльності майбутнього фахівця; організація управління і контролю за навчальним процесом; розробка дидактичного проекту підготовки фахівця, виконаний на рівні спеціальності, навчальної дисципліни, окремої теми та заняття; здійснення та корегування технології навчання; внесення коректив у відповідні компоненти або систему підготовки в цілому.

Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький.

Методи контролю: усний, письмовий, модульний, тестовий тощо.

Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 6), курсова робота (семестр 6).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, вправи, перелік питань, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.

Мова навчання:  українська