КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми

ПІДПРИЄМНИЦТВО ТА МИТНО-ЛОГІСТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Товарознавство.

Тип модуля:  обов’язковий.

Семестри:  3, 4.

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.

Результати навчання:

знати: процедуру визначення основних властивостей, які становлять споживчу цінність товарів; основи класифікації і кодування товарів; основні види, асортимент та властивості продукції виробничо-технічного призначення; сфери використання товарів і їх взаємозамінності.

вміти: перевіряти відповідність умов і правил упаковки, маркування, кодування, збереження і транспортування продукції; забезпечувати інформаційний супровід товарообігу від виробника до споживача; формувати споживчі властивості та асортимент товарів на етапі маркетингових досліджень.

здатен продемонструвати: адекватно описувати, аналізувати, критично оцінювати та застосовувати отримані результати; розуміння основних параметрів й елементів управлінських систем торговельних організацій;

володіти навичками: теоретичними знаннями і практичними навичками визначення споживчих потреб населення щодо промислових товарів; мати чітку уяву про сферу виробництва та визначення споживчої якості промислових товарів; практичними навичками побудови споживчих вимог до якості товарів та проведення товарної експертизи на всіх етапах життєвого циклу продукції.

Програмні результати навчання: ПРН 3, ПРН 14, ПРН 16, ПРН 22, ПРН 25

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): економічна теорія, мікроекономіка, менеджмент, маркетинг, статистика, економіка підприємства, технологічне підприємництво.

Зміст навчального модуля: Теоретичні засади товарознавства. Методи товарознавства. Сучасна класифікація товарів, штрихове кодування товарів. Асортимент товарів, формування асортименту, асортиментна політика, управління асортиментом. Формування та класифікація споживчих властивостей товарів. Проблеми насичення ринку промисловими товарами. Якість товарів, методи визначення показників оцінки якості товарів, державний контроль якості товарів. Товарознавча експертиза. Інформаційне забезпечення та маркування товарів. Товарознавчі характеристики харчових товарів та непродовольчої продукції. Зберігання товарів під час товарообігу, запобігання втрат товарів. Товарознавча характеристика послуг як спеціфічного товару. Загальні поняття про стандартизацію і сертифікацію товарів і послуг.

Види навчальних занять: лекція, практичне,  консультація.

Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний.

Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 3, 4).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.

Мова навчання:  українська.