Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «магістр» факультету хімічних та біофармацевтичних технологій (ДВСПП)
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Інноваційні технології виробництва шкіри та хутра.
Тип модуля: вільного вибору студента.
Семестр 2.
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.
Результати навчання:
знати: принципи створення екологічно орієнтованих технологій з урахуванням соціальних та екологічних наслідків своєї професійної діяльності;
вміти: контролювати дотримання технологічного регламенту; визначати альтернативні варіанти використання економічних ресурсів з використанням моделей альтернативних витрат; вміти застосовува ти прийоми підвищення ефективності пізнавальних процесів, що супроводжують діяльність;
володіти принципами і методами професійного спілкування українською мовою та іноземною мовою, включаючи спеціальну термінологію для вирішення завдань професійно-виробничої діяльності;
здатен продемонструвати: володіння методами опису, ідентифікації та класифікації об’єктів хімічної технології та промислової продукції.
Програмні результати навчання: ПРН 1, ПРН 5, ПРН 7, ПРН 15.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): фізична та колоїдна хімія, контроль та управління хіміко-технологічними процесами.
Зміст навчального модуля: методологія та основні задачі технологічних етапів перетворення шкури тварин у шкіру, властивості шкіряно-хутрової сировини, їх вплив на споживчі показники шкіри та хутра, сучасні уявлення про особливості будови колагену дерми, сучасні уявлення про підготовчі процеси у виробництві шкіри та хутра, нові аспекти хромового дублення шкір, екологізація дубильних процесів виробництва шкіри, тенденції удосконалення фарбувально-жирувальних процесів, гідрофобізація шкір сучасного асортименту, формування покриття на шкірах сучасного асортименту, екологічні проблеми виробництва шкір.
Види навчальних занять: практичне, консультація.
Форми навчання: денна, заочна.
Методи навчання: словесний, дослідницький, проблемного викладання.
Методи контролю: усний, тестовий.
Форми підсумкового контролю: залік (семестр 2).
Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань і комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.
Мова навчання: українська.