Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «магістр» факультету хімічних та біофармацевтичних технологій (ДВСПП)
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Експертиза шкіри та хутра.
Тип модуля: вільного вибору студента.
Семестр 2.
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.
Результати навчання:
знати: основні ключові поняття, терміни та їх визначення; об’єкти, суб’єкти, засоби, методи і критерії проведення експертизи; види і джерела інформації; документи для проведення конкретної експертизи, правила їх оформлення;
вміти: проводити кількісні та якісні визначення основних характеристик сировини, напівфабрикату, шкіри, хутра, процесів, що впливають на них і готові вироби та виконувати експертні дослідження об’єктів експертизи;
володіти навичками: експертних досліджень об’єктів експертизи, особливостями проведення кількісної і якісної експертизи, експертиз асортиментної, товарної, технологічної, товарознавчої, за договорами, комплексної експертизи, тощо;
здатен продемонструвати: вимоги до інформації, основні її види, найважливіші документи, що використаовуються при експертній діяльності, особливості експертиз шкіри, хутра, хутряного напівфабрикату і товару.
Програмні результати навчання: ПРН 2, ПРН 6, ПРН 8.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): інформаційні системи та технології, хімія та технологія шкіри та хутра, аналітичний контроль у шкіряно-хутровому виробництві, хімічна технологія матеріалів і продуктів шкіряно-хутрового виробництва; устаткування та основи проектування шкіро- і хутропереробних підприємств.
Зміст навчального модуля: методологічні основи експертизи; класифікація видів експертизи; порядок проведення експертизи; об’єкти і суб’єкти експертизи; класифікація засобів експертизи; методи експертизи та організація її проведення; особливості експертизи шкіри та хутра.
Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.
Форми навчання: денна, заочна.
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.
Методи контролю: усний, тестовий.
Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 2).
Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, вправи, перелік питань і комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.
Мова навчання: українська.