Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «магістр» факультету хімічних та біофармацевтичних технологій (ДВСПП)
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Переробка відходів шкіряно-хутрового виробництва.
Тип модуля: вільного вибору студента.
Семестр 2.
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 90; кількість кредитів ЄКТС – 3.
Результати навчання:
знати: джерела утворення, способи мінімізації та переробки відходів шкіряно-хутрового виробництва;
вміти: реалізовувати технологічні завдання у технічних рішеннях;
володіти навичками: аналізу та узагальнення наукових досліджень проекологічного характеру;
здатен продемонструвати: науковий світогляд про досягнення технології обробки сировини у напрямі ресурсозбереження.
Програмні результати навчання: ПРН 2, ПРН 7, ПРН 9, ПРН 12.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): сучасні напрями розвитку шкіряно-хутрового виробництва; проектування та реконструкція підприємств галузі; методологія сучасних наукових досліджень з основами інтелектуальної власності; технічне регулювання у шкіряно-хутровій галузі; інноваційні технології виробництва шкіри та хутра.
Зміст навчального модуля: Екологічна ситуація на шкіряно-хутрових підприємствах. Загальне уявлення про відходи. Відходи шкіряно-хутрового виробництва (джерела утворення, класифікація, номенклатура, основні напрями використання). Рідкі відходи /стічні води/ шкіряно-хутрового виробництва (загальне уявлення, характеристика, оцінка складу, класифікація забруднень, методи очищення). Тверді відходи шкіряно-хутрового виробництва (загальне уявлення; класифікація; характеристика, переробка та використання окремих груп та видів).
Види навчальних занять: лекція, лабораторне, консультація.
Форми навчання: денна, заочна.
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний (застосовується на лекціях та при самостійній роботі студентів), репродуктивний (застосування правил та законів при підготовці до лабораторних занять), метод проблемного викладання, дослідницький (застосовується на лабораторних заняттях).
Методи контролю: усний, письмовий, лабораторний, тестовий.
Форми підсумкового контролю: залік (семестр 2).
Засоби діагностики успішності навчання: перелік питань для поточного та підсумкового контролю, комплект тестових завдань для підсумкового контролю.
Мова навчання: українська.