Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «магістр» факультету хімічних та біофармацевтичних технологій (ДВСПП)
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Інноваційні технології хімічних волокон.
Тип модуля: вільного вибору студента.
Семестр: 2.
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.
Результати навчання:
знати: уявлення про теоретичні та практичні питання одержання волокон зі спеціальними властивостями, отримання з них виробів з потрібним комплексом властивостей, найбільш поширені методи регулювання технологічними процесами;
вміти: розбиратись в методах одержання волокон зі спеціальними властивостями;
здатен продемонструвати: уявлення про функції інженера-технолога в організації технологічного процесу; свідомо користуватись технологічними термінами та поняттями;
володіти: теоретичними i практичними основами організації підприємств по виробництву з хімічних волокон; практичні питання одержання волокон зі спеціальними властивостями, отримання з них виробів з потрібним комплексом властивостей, практичними питаннями одержання волокон зі спеціальними властивостями, отримання з них виробів з потрібним комплексом властивостей.
Програмні результати навчання: ПРН 4, ПРН 9, ПРН 12.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): фізико-хімічні властивості полімерів та методи їх контролю, методологія сучасних наукових досліджень з основами інтелектуальної власності.
Зміст навчального модуля: загальні поняття про полімерні волокна і волокнисті композиційні матеріали, їх класифікація, застосування. Основні технології отримання полімерних волокон і волокнистих композиційних матеріалів. Особливості отримання та властивості полімерних волокон і волокнистих композиційних матеріалів спеціального призначення.
Види навчальних занять: лекція, лабораторне, консультація.
Форми навчання: денна.
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, дослідницький.
Методи контролю: усний (усне опитування), письмовий (завдання), тестовий, лабораторний.
Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 2).
Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань та комплекти тестових завдань для поточного і підсумкового контролів.
Мова навчання: українська.