Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми
ПРОМИСЛОВА ФАРМАЦІЯ
ОПИС МОДУЛЯ
Назва модуля: Навчальна польова практика з ботаніки.
Тип модуля: обов’язковий .
Семестр: 4
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.
Результати навчання:
знати: лікарські рослини та лікарську рослинну сировину; діагностичні ознаки лікарських рослин на рівні родини, роду та виду; умови вирощування, збирання, сушіння та зберігання дикорослих та культивованих лікарських рослин, раціональні підходити до використання природних ресурсів, зокрема до рідкісних та зникаючих рослин;
вміти: збирати, висушувати і фіксувати органи та частини рослин, виготовляти гербарій; розрізняти у природних умовах лікарські, отруйні, харчові, кормові і технічні рослини, а також бур’яни; доглядати за рослинами; збирати та оформлювати гербарії, які відповідають правилам збору, підготовки (висушування та фіксування органів та частин рослин, виготовлення гербаріїв); формулювати принципи раціональному підходу до використання природних ресурсів, дбайливому ставленню до рідкісних та зникаючих рослин; оформити звіт з практики та захистити його;
Програмні результати навчання: ПРН 9, ПРН 10, ПРН 12
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити):
безпека життєдіяльності та цивільний захист, аналітична хімія, біохімія та фармацевтична хімія.
Зміст навчального модуля:
Ознайомлення з рослинністю різних фітоценозів, збір рослинного матеріалу під час екскурсій; обробка і оформлення в лабораторії зібраного матеріалу, записи у щоденнику. Догляд за лікарськими рослинами (прополювання ділянок від бур’янів, полив, розпушування грунту тощо). Морфологічна різноманітність плодів як вегетативної частини рослини. Отруйні рослини: різноманіття, хімічний склад, можливе застосування з профілактичною та лікувальною метою Оформлення гербарію, щоденника польової практики за допомогою довідникової літератури (визначники, підручники, методичні вказівки тощо).
Види навчальних занять: консультація.
Форми навчання: денна, заочна.
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.
Методи контролю: усний, письмовий.
Форми підсумкового контролю: залік (семестр 4).
Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік тем, щоденник і звіт з практики.
Мова навчання: українська.