КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» факультету дизайну (ДВСПП)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Індустрія графічного дизайну.

Тип модуля: вільного вибору студента.

Семестри: 5 - 8

Обсяг модуля: загальна кількість годин – 360; кількість кредитів ЄКТС – 12,0.

Результати навчання:

знати: специфіку принципів макетування та графічних методів стилізації в рекламному дизайн-проектуванні;

вміти: візуалізувати результати творчих проектів засобами рекламної графіки для просування власних творчих рішень. Володіти композиційно-графічними засобами виразності в дизайн-проектуванні друкованих рекламних матеріалів; самостійно вирішувати питання наочної графічної реалізації творчої інформації в макетуванні дизайн-проектів;

володіти навичками: проектування складних дизайн-проектів на базі певного способу друку та виду поліграфічного виробництва; розробки рекламного дизайн-проекту; дизайн-макету рекламної продукції;

здатен продемонструвати: вносити нові креативні ідеї в процес створення дизайнерських розробок; використовувати основні творчі методи пошуку вирішення художніх та дизайнерських завдань.

Програмні результати навчання: ПРН 19, ПРН 25.

Необхідні обов’язкові попередні й супутні модулі (пререквізити і кореквізити): основи рисунку, живопису та пластичної анатомії, образотворче мистецтво та художня творчість, основи композиції та кольорознавства (за видами дизайну); дизайн-графіка (за видами дизайну), художня і матеріальна культура (за видами дизайну), комплексне дизайн-проектування (за видами дизайну), передпроектний та проектний аналіз (за видами дизайну).

Зміст дисципліни: Предмет індустрії графічного дизайну. Визначення методики графічного відображення об’єктів дизайну в залежності від принципів їх створення. Розробка рекламного дизайн-проекту. Аналіз художньо-графічних методів презентації основних етапів розробки комплексних дизайн-проектів. Основні елементи друкованого дизайну. Теоретичні знання з поліграфічної термінології та структури елементів друкованої продукції при виконанні практичних завдань. Застосовування основних композиційних принципів проектування елементів друкованих документів в дизайнерській діяльності. Основні поняття з виробничої термінології, які використовуються в поліграфії. Навички проектування складних дизайн-проектів на базі певного способу друку та виду поліграфічного виробництва. Вимоги до поліграфічного впровадження розроблених дизайн-проектів. Розробка дизайн-проекту шрифтової композиції. Поняття комп’ютерного проектування шрифтів. Сучасні технології для створення видавничих систем. Правила та прийоми верстки книг та багатосторінкової рекламної продукції. Особливості дизайну періодичних видань. Аналіз прийомів макетування багатоколоночних модульних сіток та їх застосування в розробці дизайн-проектів періодичних видань. Застосування прийомів макетування при виконанні верстки тексту для різних видів модульних сіток. Єдність стилю графічного оформлення дизайн-макету періодичного видання. Дизайн широкоформатної реклами. Дизайн корпоративної реклами. Особливості дизайну представницької продукції. Специфіка рекламного дизайну. Інфографіка. Креативна стратегія. Основні етапи розробки дизайн-макету рекламної продукції.

Види навчальних занять: практичне, консультація.

Форми навчання: денна, заочна.

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: поточний контроль, звіти з практичних робіт, контрольна робота, виконання індивідуальної роботи (індивідуальні творчі роботи студентів), усне опитування, перегляд творчих робіт .

Форми підсумкового контролю: екзамен (8 семестр).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, вправи, перелік питань, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.

Мова навчання:  українська.