КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» факультету дизайну (ДВСПП)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Дизайн-проектування та формоутворення аксесуарів та ювелірних виробів.

Тип модуля: вільного вибору студента .

Семестри: 5 – 8.

Обсяг модуля: загальна кількість годин – 360; кількість кредитів ЄКТС – 12.

Результати навчання:

знати: сучасні уявлення про базові методи проектування, ознаки та призначення аксесуарів та ювелірних виробів;

вміти: продемонструвати розуміння сутності процесу проектування аксесуарів та ювелірних виробів;

володіти навичками: системного проектування у контексті розробки аксесуарів та ювелірних виробів; методологічними основами проектування аксесуарів та ювелірних виробів різного призначення;

здатен продемонструвати: знання базових та інноваційних методів проектування, формування ознак та призначення аксесуарів та ювелірних виробів.

Програмні результати навчання: ПРН 2, ПРН 7, ПРН 9, ПРН 25

Необхідні обов’язкові попередні й супутні модулі (пререквізити і кореквізити): основи рисунку, живопису та пластичної анатомії, образотворче мистецтво та художня творчість, основи композиції та кольорознавства (за видами дизайну); дизайн-графіка (за видами дизайну), художня і матеріальна культура (за видами дизайну), комплексне дизайн-проектування (за видами дизайну), передпроектний та проектний аналіз (за видами дизайну).

Зміст навчального модуля: Матеріали для виготовлення головних уборів, шийних аксесуарів, сумок та гаманців, рукавичок. Класифікація головних уборів, шийних хусток, краваток, метеликів, сумок, рукавичок. Аналіз методів формоутворення аксесуарів. Вихідні дані до побудови креслеників деталей головних уборів, шийних аксесуарів, сумок, гаманців, рукавичок. Особливості конструювання аксесуарів.

Види навчальних занять: практичне, консультація.

Форми навчання: денна, заочна.

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: письмовий (звіти з практичних робіт, контрольна робота), практичний (індивідуальні творчі роботи студентів), усний (опитування).

Форми підсумкового контролю: залік, КР (семестр 7), екзамен (5, 6, 8 семестр).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, вправи, перелік питань, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.

Мова навчання:  українська.