КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» факультету дизайну (ДВСПП)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Композиція графіки та фірмовий стиль

Тип модуля: вільного вибору студента

Семестри: 5 - 8

Обсяг модуля: загальна кількість годин – 360; кількість кредитів ЄКТС – 12,0

Результати навчання:

знати: методи і засоби аналізу та моделювання проектної ситуації для виконання композиційних завдань і задач; методику процесу системного проектування як простих, так і складних об’єктів, багатопланового підходу до вирішення творчих задач; принципи втілення висновків соціальних, культурних, технологічних та маркетингових досліджень; критерії оцінки естетичної та споживчої цінності проекту; закономірності й тенденції розвитку мистецтв та сучасного дизайну;

вміти: сприймати сутність задачі, самостійно формувати завдання, проводити комплексний аналіз проектної ситуації; професійно формулювати принципи побудови проектної концепції, обґрунтувати зміст художнього образу роботи;

володіти навичками: розробки поліграфічних видань, розробки плакатів (рекламних, соціальних, екологічних), оформленню книг у відповідності до їх призначення.

здатен продемонструвати: оптимальне рішення для виконання дизайнерського задуму.

Програмні результати навчання: ПРН 31, ПРН 35

Необхідні обов’язкові попередні й супутні модулі (пререквізити і кореквізити): основи рисунку, живопису та пластичної анатомії, образотворче мистецтво та художня творчість, основи композиції та кольорознавства (за видами дизайну); дизайн-графіка (за видами дизайну), художня і матеріальна культура (за видами дизайну), комплексне дизайн-проектування (за видами дизайну), передпроектний та проектний аналіз (за видами дизайну).

Зміст дисципліни: Передумови графічної формалізації. Комбінаторні принципи та модулі. Прості формоутворюючі елементи. Різноманітність графічних принципів та закономірностей організації окремих елементів та груп елементів. Передумови графічної формалізації. Візуальні комунікації. Об’єкти корпоративної реклами. Реклама в системі візуальних комунікацій. Загальні уявлення про рекламу. Синтез типографіки, фото- та комп’ютерної графіки в проектуванні об’єктів корпоративної реклами. Історія та композиційні особливості плакату. Значення плакату як виду зовнішньої реклами. Різновиди та формати плакатів. Переваги плакату над іншими рекламними носіями. Екологічний плакат, становлення екологічного мислення. Екологічний плакат як своєрідний жанр графічного дизайну. Екологічна соціальна реклама в Україні, основні тенденції. Історія та стан книгодрукування: історія винаходу книги. Поняття поліграфії: способи друкування та матеріали для друку. Книга як вид поліграфічної продукції. Оформлення книги: формати видань, головні деталі книги, зовнішнє оформлення, внутрішня будова. Оформлення книг у відповідності до її призначення. Художні, дитячі, довідкові, навчальні, наукові та промислово-інструктивні книги.       

Види навчальних занять: практичне, консультація.

Форми навчання: денна, заочна.

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: поточний контроль, звіти з практичних робіт, контрольна робота, виконання індивідуальної роботи (індивідуальні творчі роботи студентів), усне опитування, перегляд творчих робіт.

Форми підсумкового контролю: екзамен (8 семестр).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, вправи, перелік питань, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.

Мова навчання:  українська.