Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» факультету дизайну (ДВСПП)
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Художнє проектування аксесуарів та ювелірних виробів.
Тип модуля: вільного вибору студента.
Семестри: 5 – 8.
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 360; кількість кредитів ЄКТС – 12.
Результати навчання:
знати: сучасні уявлення про базові методи проектування, ознаки та призначення аксесуарів та ювелірних виробів;
вміти: продемонструвати розуміння сутності процесу проектування аксесуарів та ювелірних виробів;
володіти навичками: системного проектування у контексті розробки аксесуарів та ювелірних виробів; методологічними основами проектування аксесуарів та ювелірних виробів різного призначення;
здатен продемонструвати: знання базових та інноваційних методів проектування, формування ознак та призначення аксесуарів та ювелірних виробів.
Програмні результати навчання: ПРН 1, ПРН 4, ПРН 5, ПРН 33
Необхідні обов’язкові попередні й супутні модулі (пререквізити і кореквізити): основи рисунку, живопису та пластичної анатомії, образотворче мистецтво та художня творчість, основи композиції та кольорознавства (за видами дизайну); дизайн-графіка (за видами дизайну), художня і матеріальна культура (за видами дизайну), комплексне дизайн-проектування (за видами дизайну), передпроектний та проектний аналіз (за видами дизайну).
Зміст навчального модуля: Матеріали для виготовлення ювелірних виробів. Метали і сплави. Пробірування дорогоцінних металів. Ювелірні камені. Допоміжні матеріали. Обробка металів. Заготівельні процеси. Монтувальні операції. Виготовлення ювелірних виробів. Класифікація і асортимент ювелірних виробів. Лиття ювелірних виробів. Виготовлення філігранних виробів. Закріпка каменів. Дефекти ювелірних виробів. Оздоблення і художня обробка ювелірних виробів: полірування, чеканка, гравіювання, емалювання, чорніння, оксидування, гальванізація.
Види навчальних занять: практичне, консультація.
Форми навчання: денна, заочна.
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.
Методи контролю: усний (опитування), практичний (перегляд творчих робіт), письмовий (контрольна робота).
Форми підсумкового контролю: КР (семестр 5), екзамен (6,7,8 семестр).
Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, вправи, перелік питань, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.
Мова навчання: українська.