Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «магістр» факультету дизайну (ДВСПП)
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Індустрія моди.
Тип модуля: вільного вибору студента.
Семестри: 2
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 270; кількість кредитів ЄКТС – 9,0.
Результати навчання:
знати: специфіку стратегій просування бренду провідними Будинками моди;
вміти: самостійно виявити елементи успішної стратегії для компанії по виробництву модної продукції; організувати та виконати аналіз технологій просування нового бренду;
володіти навичками: аргументовано розробити стратегію маркетингових комунікацій на різних стадіях створення модного продукту; адекватно поставленій меті провести аналіз регіонального ринку моди;
здатен продемонструвати: комплексне та цілісне розуміння процесів еволюції європейської індустрії моди; навички прогнозування актуальних трендів для певного сегменту ринку.
Програмні результати навчання: ПРН 20, ПРН 22.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): проектна графіка (за видами дизайну); методологія сучасних наукових досліджень з дизайну з основами інтелектуальної власності; проектування (за видами дизайну); сучасні технології дизайн-діяльності.
Зміст навчального модуля: Структура сучасної індустрії моди. Основні сегменти фешн-ринку: люксовий, статусний масовий. Характеристика брендів наступних класів: от-кутюр, прет-а-порте де люкс, прет-а-порте, дифузні бренди, бридж-бренди, Better (кращі бренди), Contemporary (утилітарні бренди), бюджетні бренди (budget), масові бренди (moderate). Мультибрендові групи в галузі моди. Значення діяльності Синдикату Високої моди (Chambre syndicale de la haute couture parisienne). Особливості форматів Haute Couture та prêt-à-porter. Характеристика наступних груп: LVMH (Louis Vuitton — Moet Hennessy), Pinault Printemps Redoute (PPR), Companie Finaneiere Richemont, Prada Group, Armani Group. Маркетингові комунікації у сфері моди. Значення сучасних маркетингових комунікацій. Аналіз наступних інструментів маркетингових комунікацій: реклама, піар, брендінг, пабліситі, промоушен. Специфіка маркетингових комунікацій в галузі моди. Особливості використання піар-технологій та брендінгу на наступних етапах виробництва модної продукції: на стадії проектування та виробництва, на стадії передпродажів, на стадії продажів. Прогнозування модних трендів. Формальні та інтуїтивні методи прогнозування нових тенденцій в моді. Історія та значенні провідних тренд-агенцій: Promostyl, Peclers Paris, Nelly Rodi,Trend Union, Kjaer Global. Структура модних прогнозів. Консалтингові послуги у сфері прогнозування. Види та типові елементи тренд-буків.
Види навчальних занять: практичне, консультація.
Форми навчання: денна.
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький.
Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний.
Форми підсумкового контролю: екзамен (2 семестр)
Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.
Мова навчання: українська.