Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми
ДИЗАЙН ОДЯГУ (ВЗУТТЯ)
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Професійні комунікації.
Тип модуля: обов’язковий.
Семестр: 5.
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6,0.
Результати навчання:
знати: діловий етикет як форму міжособистісної професійної діяльності;
вміти: моделювати визначальні психічні стани поведінки людини при діловому спілкуванні; використовувати текст як головний інструмент службової письмової комунікації; діагностувати особистісні орієнтації людини, які визначають типовий характер спілкування;
володіти: засобами моделювання стилів та типів взаємодії для забезпечення ефективної ділової комунікації;
здатен продемонструвати: методи регуляції різних типів взаємодії людей у процесі спілкування в залежності від ситуації.
Програмні результати навчання: ПРН 18, ПРН 34.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): українська та зарубіжна культура; ділова українська мова; філософія, політологія та соціологія; іноземна мова (за професійним спрямуванням); менеджмент сфери послуг.
Зміст навчального модуля: Спілкування як інструмент професійної діяльності. Функції ділового спілкування. Види і форми спілкування (мовлення і невербальні засоби спілкування). Формування ділового іміджу. Основи ділового етикету. Мовленнєвий етикет та його роль у комунікативному процесі. Значення етикету для досягнення успіху у ділових стосунках. Культура ділового спілкування. Найпоширеніші помилки у сфері ділового етикету. Стратегії поведінки під час професійної чи ділової бесіди. Форми колективного обговорення професійних проблем: збори, нарада, дискусія. Риторика. Культура сприймання публічного виступу.
Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.
Форми навчання: денна, заочна.
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.
Методи контролю: усний (виступи на практичних заняттях, опитування, «мозковий штурм»), письмовий (вправи, завдання), тестовий.
Форми підсумкового контролю: залік (семестр 5).
Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, вправи, перелік питань, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.
Мова навчання: українська.