Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми
ДИЗАЙН ОДЯГУ (ВЗУТТЯ)
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Передпроектний і проектний аналіз (за видами дизайну).*
Тип модуля: обов’язковий.
Семестр: 7.
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6,0.
Результати навчання:
вміти: розробляти дизайн-проекти різного призначення та стильового рішення, використовуючи індивідуальні морфологічні та антропологічні характеристики споживача, застосовуючи практичні навички, гармонійно поєднувати формоутворюючі компоненти композиції, залежно від характеру форми; розробляти дизайн-проекти різного призначення та стильового рішення, на основі сучасних інноваційних технологій, використовуючи індивідуальні вимоги замовника, застосовуючи практичні навички;
здатен продемонструвати: вміння аналізу проектного завдання з урахуванням законів, правил та прийомів формоутворення та колористики, законів гармонізації, цілісності функції та структури; виявляти причини порушення основних принципів та шляхи їх усунення; розвиток проектного мислення, а також його складових, зорового сприйняття, асоціативного мислення, художньої та просторової уяви, почуття матеріалу, володіння мовою художньої виразності.
Програмні результати навчання: ПРН 10, ПРН 22.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): основи композиції та кольорознавства (за видами дизайну); художня і матеріальна культура; образотворче мистецтво та художня творчість; дизайн-графіка (за видами дизайну)
Зміст навчального модуля: Алгоритм проведення передпроектного дослідження. Проведення інформаційно-патентного пошуку в дизайні. Аналіз передпроектної ситуації в процесі проектування відповідно обраного об’єкту дизайну. Системно структурний аналіз процесів пошуку нових форм. Методи пошуку творчих рішень. Асоціативні методи проектної творчості в дизайні. Синтез результатів проектного дослідження. Оформлення результатів проектного дослідження.
Види навчальних занять: практичне, консультація.
Форми навчання: денна, заочна.
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.
Методи контролю: усний (виступи на практичних заняттях, опитування, «мозковий штурм»), письмовий (вправи, завдання), тестовий.
Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 7).
Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, вправи, перелік питань, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.
Мова навчання: українська.
* зміст навчальної дисципліни викладається відповідно до фахового спрямування.