Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми
МОДЕЛЮВАННЯ, КОНСТРУЮВАННЯ ТА ХУДОЖНЄ ОЗДОБЛЕННЯ ВИРОБІВ ЛЕГКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Основи художньо-графічної композиції.
Тип модуля: обов’язковий.
Семестри: 3
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 90; кількість кредитів ЄКТС – 3.
Результати навчання:
знати: закони композиції, ескізування, особливості різних технік зображення ескізів, використовуючи властивості різноманітних образотворчих заходів;
вміти: визначати композиційно-вірне розташування об’єкту в заданому форматі паперу, пропорційно будувати геометричну фігуру з урахуванням законів перспективи, визначати найсвітліші та найтемніші частини зображення;
володіти: навичками роботи над начерками, створення начерків олівцем, вугіллям, сангіною та тушшю; ображення ліній як основного засобу графічної виразності, штрихом як засобом створення тональних відносин,
здатен продемонструвати:навички створення пропорційного зображення на аркуші, передавання плановості в рисунку засобом світлової тональності; відтворювання складових натюрморту з урахуванням законів перспективи; систематизацію складок драпірування враховуючи поверхню, яку вони огортають з дотриманням плановості розташування елементів на площині.
Програмні результати навчання: ПРН 15.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): основи проектування і виготовлення одягу, основи технології швейних виробів, матеріалознавство, інженерна та комп'ютерна графіка, квалітологія швейного виробництва, навчальна практика.
Зміст навчального модуля:
Вивчення та практичне засвоєння основних прийомів, технік та принципів рисунка. Наукові основи композиції. «Золотий перетин». Способи композиційної побудови зображення. Зображення простих та складних геометричних фігур. Зображення кістково-м’язової системи людини. Будова та зображення скелету людини. Вчення про міологію. Зображення фігури людини в статиці та динаміці.
Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.
Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання, наочний, практичний.
Методи контролю: усний (виступи на лабораторних заняттях, опитування), письмовий (завдання), тестовий, практичний (звіти).
Форми підсумкового контролю: залік (семестр 4).
Засоби діагностики успішності навчання: перелік питань для поточного та модульного контролю, комплекти тестових завдань для поточного та модульного контролю, питання для підсумкового контролю.
Мова навчання: українська.