Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми
МОДЕЛЮВАННЯ, КОНСТРУЮВАННЯ ТА ХУДОЖНЄ ОЗДОБЛЕННЯ ВИРОБІВ ЛЕГКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Вища та прикладна математика.
Тип модуля: обов’язковий.
Семестр(и):1.
Обсяг модуля:загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.
Результати навчання:
знати:теоретичні основи вищої математики та практичні методи розв’язування задач; методи зведення реальної задачі до математичної моделі; методи дослідження і аналізу математичних моделей; математичний апарат, необхідний для розв’язування прикладних задач; математичні моделі найпростіших явищ, систем та процесів;
вміти: оперувати математичними твердженнями і виразами; ставити та розв’язувати математичні задачі: визначати і формулювати математичні задачі різних типів; розв’язувати задачі різних типів різними методами; використовувати математичний апарат для аналізу процесів, що мають місце в майбутній професійній діяльності, інтерпретувати одержані результати; будувати і досліджувати математичні моделі: структурувати предметну область проблеми або ситуацію, що підлягає моделюванню; працювати з математичними моделями; аналізувати результати, отримані з їх допомогою;
здатен продемонструвати: готовність застосовувати обчислювальні вміння та навички у практичних ситуаціях; готовність читати та інтерпретувати інформацію, подану у різній формі (таблиці, графіки, діаграми); готовність застосовувати математичні методи у процесі розв’язування практичних задач; готовність використовувати математичні знання і вміння під час вивчення інших навчальних предметів.
Програмні результати навчання: ПРН 1.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): інформаційні системи та технології.
Зміст навчального модуля: Інформаційні системи та технології
Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.
Форми навчання:денна, заочна, заочна (дистанційна).
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, метод проблемного викладання.
Методи контролю: усний, письмовий, тестовий.
Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 1).
Засоби діагностики успішності навчання: тестування, усне опитування, завдання для контрольної роботи, індивідуальне завдання.
Мова навчання:українська.