КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми

МОДЕЛЮВАННЯ, КОНСТРУЮВАННЯ ТА ХУДОЖНЄ ОЗДОБЛЕННЯ ВИРОБІВ ЛЕГКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни:  Вища та прикладна математика.

Тип модуля: обов’язковий.

Семестр(и):1.

Обсяг модуля:загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.

Результати навчання:

знати:теоретичні основи вищої математики та практичні методи розв’язування задач; методи зведення реальної задачі до математичної моделі; методи дослідження і аналізу математичних моделей; математичний апарат, необхідний для розв’язування прикладних задач; математичні моделі найпростіших явищ, систем та процесів;

вміти: оперувати математичними твердженнями і виразами; ставити та розв’язувати математичні задачі: визначати і формулювати математичні задачі різних типів; розв’язувати задачі різних типів різними методами;  використовувати математичний апарат для аналізу процесів, що мають місце в майбутній професійній діяльності, інтерпретувати одержані результати; будувати і досліджувати математичні моделі: структурувати предметну область проблеми або ситуацію, що підлягає моделюванню; працювати з математичними моделями; аналізувати результати, отримані з їх допомогою;

здатен продемонструвати: готовність застосовувати обчислювальні вміння та навички у практичних ситуаціях;  готовність читати та інтерпретувати інформацію, подану у різній формі (таблиці, графіки, діаграми); готовність застосовувати математичні методи у процесі розв’язування практичних задач; готовність використовувати математичні знання і вміння під час вивчення інших навчальних предметів.

Програмні результати навчання: ПРН 1.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): інформаційні системи та технології.

Зміст навчального модуля: Інформаційні системи та технології

Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.

Форми навчання:денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий.

Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 1).

Засоби діагностики успішності навчання: тестування, усне опитування, завдання для контрольної роботи,  індивідуальне завдання.

Мова навчання:українська.