Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «магістр» факультету економіки та бізнесу (ДВСПП)
ОПИС МОДУЛЯ
Назва дисципліни: Управління венчурною діяльністю.
Тип модуля: вільного вибору студента.
Семестри: 2
Обсяг модуля: загальна кількість годин – 150; кількість кредитів ЄКТС – 4.
Результати навчання:
знати: теоретичні положення та методологічні основи управління венчурною діяльністю; основні суб’єкти венчурного бізнесу та механізм їх взаємодії; типи ризику, що супроводжують венчурну діяльність; основні напрямки та завдання державної політики розвитку венчурної діяльності;
вміти: аналізувати інвестиційні процеси на венчурних підприємствах; формувати венчурні інвестиційні проекти; приймати управлінські рішення, що забезпечують підвищення ефективності венчурного бізнесу;
здатен продемонструвати: уміння розробляти проекти та супроводжувати їх реалізацію на практиці;
володіти: методиками оцінки ефективності проектів; навичками щодо виявлення та аналізу ризиків, що можуть виникнути в ході венчурної діяльності; підходами до оцінки вартості інноваційної компанії та окремих проектів;
здатність працювати в групі: у процесі розробки та реалізації проекту, як члена проектної команди; в ході управління венчурною діяльністю та виконання пов’язаних з цим функцій менеджменту.
Програмні результати навчання: ПРН 1, ПРН 5, ПРН 11, ПРН 17, ПРН 18, ПРН 20, ПРН 22.
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): управління змінами, антикризовий та ризик-менеджмент.
Зміст навчального модуля: основні поняття та категорії венчурного бізнесу; основні суб’єкти венчурного бізнесу та їх взаємодія; ризики венчурної інноваційної діяльності; державна підтримка та стимулювання венчурного бізнесу; оцінка вартості інноваційної компанії; особливості діяльності корпоративних венчурних фондів і фондів за участю держави.
Види навчальних занять: лекція, практичне, семінарське, консультація.
Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).
Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.
Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний.
Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 2).
Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.
Мова навчання: українська.